• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.891 votes
Profile

Soundbars

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

John Milton wrote:

(quote)
Mooi man, laat even weten hoe hij bevalt als je er een geschikte film mee hebt gekeken.

en alvast gefeliciteerd!

Thx man,

Vandaag is ie afgeleverd alleen kan hem denk pas in het weekend echt gaan testen.

Het blijkt uiteindelijk zelf nog een beetje een gedoe te zijn om hem te plaatsen qua ruimteXD

Ik moet even goed iets verzinnen ( maar er zal hier vast wel iets voor zijn)

en zodra ik wat bekeken heb hoor je het zeker van me;)

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Ondertussen 2 films bekeken met me soundbar:) en ik moet zeggen dat het me tot nu toe best bevalt.

In ieder geval een heel verschil van geluid. Het enige waar ik nog een beetje mee moet spelen is de losse achterspeakers. Even de juiste positie vinden om neer te zetten. Had ze namelijk eerst wat te hoog achter me neergelegd waardoor ik de surround niet zo goed hoorde.

Dus nog even mee spelen maar ik denk dat het wel een blijvertje is.

Ik zal meer laten weten wanneer ik wat meer films bekeken heb.

Sowieso nogmaals onwijs bedankt John Milton voor het vele meedenken

Mocht ik nog vragen hebben weet ik bij wie ik moet zijn

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Welcome!

En het is inderdaad altijd even spelen. Mijn Denon heeft het overigens vandaag echt definitief begeven, lijkt het. Dus ik zal moeten kijken naar een nieuwe versterker. Dat wordt eerst eens goed nadenken over wat ik van de opvolger allemaal wel niet wil, in dit nieuwe streaming tijdperk, waar tegelijkertijd de roep naar ouderwetse hi-fi en vinyl ook klinkt...

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Ahh balen man

Nou, dan wens ik jouw nu veel succes met uitzoeken haha

Laat ff weten als je eruit bent. Ben namelijk wel benieuwd

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ben eruit, vanmiddag de Marantz SR7010 besteld. Volgende stap is de Quadral Quintas speakers vervangen voor iets waardigers.

http://av-wiki.de/_media/marantz-sr7010-f.jpg

Topmodel van vorig jaar, voor een leuke prijs kunnen krijgen bij Foka. Goede reviews, en ik heb hem kunnen beluisteren bij HiFi Klubben.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

NIcee

Lekker bezig man.

Jij ook gelijk veel plezier ermee;)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Test: met deze speakers creëer je een thuisbioscoop voor nog geen 500 euro | Tech | AD.nl

Platte televisies zijn een lust voor het oog, maar helaas niet voor het oor. Hoe dunner de tv, hoe minder ruimte er is voor luidsprekers en bijbehorende klankkasten. Voor goed geluid heb je dan ook externe luidsprekers nodig. Soundbars - platte, langwerpige speakers die je voor de televisie plaatst - zijn erg populair door de geringe vereiste ruimte.

Deze drie budgetopties zijn de beste koop, blijkt uit een test van Hardware.info.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

John Milton wrote:

Ben eruit, vanmiddag de Marantz SR7010 besteld. Volgende stap is de Quadral Quintas speakers vervangen

Ook de luidsprekers zijn inmiddels geüpgrade, dus mijn speakers kunnen overgekocht worden voor een zacht prijsje.

Een soundbar is minder opvallend, maar ik durf de strijd tussen mijn oude set en welke soundbar dan ook iedere dag aan... gooi hier een marantz of denon surround receiver bij van MP en je bent voor 300 euro klaar. Daar kan echt geen soundbar tegenop

Jammer, want als het verschil in geluidskwaliteit klein genoeg was, dan zou het echt een prachtige uitkomst zijn: Best soundbars for TV shows, movies and music in 2018 | TechRadar

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Review Samsung Harman Kardon HW QR90R soundbar - hifi.nl

hifi.nl wrote:

Wat krijg je als je de Pathé bioscoop platslaat en in een doos stopt? De Samsung Harman Kardon HW-90R! Het complete systeem is bruut audiogeweld, puur voor de bioscoopbeleving in de woonkamer - niet voor de hifi-beleving.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wie hoort het verschil tussen een goede soundbar en een héél goede soundbar? - de Volkskrant

Volkskrant wrote:

Nu wij van onze tv’s een haast ongezonde slankheid eisen is de kwaliteit van het geluid er niet beter op geworden. Dus was daar de soundbar: een box in de vorm van een dikke tochtstrip die je onder de tv legt, al dan niet voorzien van een extra box achter je bank. De Ambeo Soundbar Plus is er eentje uit het luxe segment: 1.499 euro voor de soundbar én nog eens 699 euro voor de subwoofer. Daarvoor krijg je, volgens maker Sennheiser, een adembenemende bioscoopervaring met 3D-geluid.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tv-kijkers opgelet, dit is de beste soundbar: ‘Vult je kamer met een breed en aantrekkelijk geluid’ | Best getest | AD.nl

Beste uit de Test: Samsung HW-Q800C

Prijs: 499 euro

Testoordeel: 7,5

Beste Koop: LGDS80QY

Testoordeel: 7,2

Prijs: 399 euro

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.