- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Gezocht: Boogie Nights
Gezocht: Boogie Nights
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Heeft iemand deze dvd nog in de aanbieding.. of weet iemand een betrouwbare site waar deze dvd tekoop staat..?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Op bol heeft tie een tijd gestaan maar is nu niet leverbaar meer..
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Heb de dvd via een MM-user gekocht. Volgens mij direct één van de laatsten
Biedingen op mijn dvd mogen beginnen met 50 euro 
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Is overal te koop in die goud/geel kleurige (spuuglelijke) dvdcover tussen de 5 en 10 euro.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
7 euro bij Play.com (zonder lelijke cover).
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Is overal te koop in die goud/geel kleurige (spuuglelijke) dvdcover tussen de 5 en 10 euro.
Cover maakt me weinig uit.. waar is die zoal tekoop?
Srry harm.. 50 euro is me te duur hahaha
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Overal. FRS, van leest, maar ook de betere dvd-zaak. Zou er sowieso niet meer dan 6,99 voor betalen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Niet meer overal, want de film is door de rare kuren van Universal (vermoedelijk tijdelijk) niet meer leverbaar voor winkels. Dus het wordt de komende tijd een steeds zeldzamere film (tot hij ineens weer terug is en weer overal ligt waarschijnlijk).
Al die scheve hoes films gaan er trouwens uit en worden weer vervangen door gewone hoezen.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Zie hem zelf nog wel overal in de winkels liggen, maar oke.
illMattie
-
- 93 messages
- 0 votes
ik haat die covers! die komen er bij mij niet in!
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je zou natuurlijk ook die versie kunnen aanschaffen alleen voor de dvd, want die is precies hetzelfde als de originele versie. Dan hoef je alleen nog maar een hoesje te vinden/kopen.
Wannes84
-
- 643 messages
- 680 votes
Ik ben hier ook al geruime tijd naar op zoek, tevergeefs...
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Ik heb hem eindelijk op kapaza gevonden voor slechts 6 euro. 
De gewone versie wel te verstaan, niet de lelijke universal.
Wannes84
-
- 643 messages
- 680 votes
Ik heb hem eindelijk op kapaza gevonden voor slechts 6 euro. 
De gewone versie wel te verstaan, niet de lelijke universal.
Hmm, I know Kimberly, ik las je post. Was de film eigenlijk al een beetje uit het oog verloren, omdat ie nergens meer te vinden is. Zeker niet bereid door te verkopen mocht je hem slecht vinden (wat ik betwijfel)?
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Hmm, I know Kimberly, ik las je post. Was de film eigenlijk al een beetje uit het oog verloren, omdat ie nergens meer te vinden is. Zeker niet bereid door te verkopen mocht je hem slecht vinden (wat ik betwijfel)?
Als ik hem echt slecht vind, dan wil ik hem wel doorverkopen. Maar zoals je zelf al zegt, dat betwijfel ik.