- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Gezocht: Fellini's
Gezocht: Fellini's
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Na 5 fantastische ervaringen met Fellini, heb ik besloten zijn films voortaan niet meer te huren, maar direct te kopen.
Dus als er mensen zijn die ze voor een redelijke prijs* van de hand willen doen, meld het me maar...
*Maximumprijs: 8-9 euro p.st.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Redelijk in de buurt van jouw prijs zijn er een aantal nieuw te krijgen. Free Record Shop heeft er een aardig aantal in de 3 voor 33 aanbieding (uit mijn hoofd: I Vitelloni, E le Nave Va, Ginger e Fred, 81/2, Boccaccio '70, Giuletta Degli Spiriti en La Strada). Verder hebben ze La Dolce Vita voor nog veel minder. In andere online winkels zijn ook Roma en Satyricon voor niet veel geld te krijgen.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ja, ik dacht daar al aan toen ik het schreef. Daarom verlaag ik de prijs hierbij even (weet niet of dit echt tactisch is
):
Maximumprijs is 5-6 euro.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Hmm, ik denk niet dat er mensen zijn die voor 5 of 6 euro een Fellini wegdoen. Maak lekker gebruik van die actie bij FRS Anatolia. Heb ik ook gedaan. Het is het waard.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
La Dolce Vita is al voor onder de 5 euro verkrijgbaar.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Het gaat me eigenlijk niet zo zeer om de prijs: het is maar dat ik op een filmsite de gebruikers even duidelijk maak waar ze hun Fellini-films kwijt kunnen. Een beetje gemakzucht dus 
Een eventueel lage prijs is dan leuk meegenomen...
(La Dolce Vita op e-bay bedoel je? Die heb ik ook gezien ja.)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik krijg waarschijnlijk begin januari weer een lading, Anatolia. Dus als je vorige keer tevreden was, heb jij voorrang 
Le notti di cabiria, Satyricon, Roma, La Strada, Le dolce vita en Amarcord.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2 bijgevoegd 
Tegen die tijd stuur ik wel een PM
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, compleet legaal. Anatolia heeft al 2 bewijzen liggen thuis.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hoezo 'krijg' je die dan?
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
En dan koop ik het gewoon van hem.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Ik krijg waarschijnlijk begin januari weer een lading, Anatolia. Dus als je vorige keer tevreden was, heb jij voorrang 
Le notti di cabiria, Satyricon, Roma, La Strada, Le dolce vita en Amarcord.
Wat voor een lading? Normale legale DVD's?