• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

Antoon's DVD Filmcollectie te koop. Mooie collectie!

Antoon

• 120 messages
  • 5298 votes

Hierbij biedt ik mijn DVD-film collectie te koop aan. Het is een mooie collectie, boordevol filmhistorie! Echt geschikt voor de liefhebber/ster van oude/klassieke speelfilms. Het liefst verkoop ik mijn collectie in zijn geheel tegen een serieus bod, maar losse verkoop is zeker ook mogelijk. Stuur bij interesse of voor meer informatie een privébericht. Veel filmtitels zijn eerste originele uitgaves en vaak niet meer nieuw verkrijgbaar. Voor de bezichtiging van de collectie verwijs ik u naar mijn openbare filmlijst op deze site (Antoon's DVD Filmcollectie).

Uitgelicht: "Animal Farm" de klassieke Britse animatiefilm uit 1954. De originele Nederlandse DVD-uitgave uit 2005, uitgebracht door Universal.

Antoon

• 120 messages
  • 5298 votes

Vrijwel alles is inmiddels verkocht, zodat ik de openbare filmlijst heb verwijderd om verdere teleurstelling te voorkomen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.