• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

Film aanbod (Moviecollector2019)

Moviecollector2019

• 2 messages
  • 0 votes

Hoi!

Een partij dvd's te koop aangeboden (93 stuks) met daarbij 11 gratis PC games.

Alle films zijn in goede staat met ondertitels, een aantal zijn geseald en er zitten boxen tussen.

In een koop tegen een leuk bod excl. verzendkosten. Wil dit graag zsm kwijt

oa: Sex and the City seizoen 6, Collateral, King Arthur, Natural Born Killers, Bandits.. in ieder geval een hoop acties en thriller etc. Om nu even een lijstje in elkaar te flansen als het makkelijker kan, dat doe ik niet, want foto's zeggen meer dat een paar woorden toch

Een fotootje posten kan helaas pas na 24 uur als je nieuw bent, maar ik kan wel natuurlijk een foto mailen of een linkje geven van marktplaats waar deze partij ook op is gezet gisterenavond.

Ik heb regelmatig leuke partijtjes en ben ook van plan zo nu en dan wat te posten en soms met een extraatje, in dit geval gratis games. Genoeg gekletst, heb je interesse gewoon even een pbtje, ik hoef niet de hoofdprijs ervoor dus doe gerust een bod.

Moviecollector2019

• 2 messages
  • 0 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.