• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Stunts

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

“De grootste stunt in de filmgeschiedenis”: Tom Cruise rijdt met motor van klif in nieuwe film en trainde daar jaren voor | Het Belang van Limburg - hbvl.be

Het Belang van Limburg wrote:

Het internet raakt maar niet uitgepraat over de jongste stunt van Tom Cruise (61), maar het is dan ook een indrukwekkende. Voor de nieuwste ‘Mission: impossible’ dook de acteur met een motor van een klif. Het resultaat van 13.000 oefensprongen en 500 sessies skydiven.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Best wel indrukwekkend, maar 'grootste' lijkt me overdreven. Tom Cruise kan veel, maar hij is nog geen Jackie Chan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Film Pegasus wrote:

Best wel indrukwekkend, maar 'grootste' lijkt me overdreven. Tom Cruise kan veel, maar hij is nog geen Jackie Chan.

De grootste stuntman was denk ik Buster Keaton.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Die was inderdaad ook heel indrukwekkend. En misschien wel groter dan Chan inderdaad...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Er is een tof filmpje van Free Solo klimmer Alex Honnold, waarin hij klimscenes uit films van commentaar voorziet. Komt hij bij de Mission Impossible-scene waarin Tom Cruise de Burj Kalifa beklimt met één of andere magneethand. Zegt Honnold doodleuk dat hij dat gebouw daadwerkelijk heeft beklommen (zonder magneethand).

Vanaf 08:30. Epic.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.