- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- The Star Wars Kid
The Star Wars Kid
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Men probeert hem in Star wars 3 te krijgen.
Voor wie niks van dit fenomeen weet:
Lees dit:
En kijk daarna de video's......
IamBernie
-
- 672 messages
- 1641 votes
Oh hehe die kerel, ik heb die original al wel 's gezien. Doodgelachen 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Oh hehe die kerel, ik heb die original al wel 's gezien. Doodgelachen 
Je moet in ieder geval de eerste 'remixes' ook kijken.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Sneu en grappig te gelijk. Ik heb de petitie ook maar meteen even getekend. Iemand die zich zo onsterfelijk belachelijk kan maken, verdient wat mijn part een rolletje in EPIII. 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik vraag me af wat ikzelf zou doen als ik een lightsaber met dat geluid in m'n handen zou hebben. Ik vrees dat het hier wel op zou lijken. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
haha er staat van mij ook nog wel ergens een filmpje online waar ik sta te lightsaberen met wat stokken (nee ik geef geen adres
)
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Mijn favorieten zijn (behalve het origineel) de eerste twee en de Terminator-versie
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Geweldig, na Ellen Feiss het volgende gewone buurjongetje/-meisje die dankzij het internet een held wordt. 
Als dit flink uitgroeit kan Lucas trouwens niet meer om een cameo heen voor de SWK. Daarnaast: was het niet aan de fans te danken dat Jar Jar bijna helemaal verdween in Attack of the Clones? Moet kunnen dus, zou wel erg gaaf zijn! 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
haha er staat van mij ook nog wel ergens een filmpje online waar ik sta te lightsaberen met wat stokken (nee ik geef geen adres
)
Jordy + Lightsaber gaf dit resultaat: 

Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
een ongestelde vrouw?