• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.792 votes
Profile

The Last of Us (????)

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Verfilming van het gelijknamige spel uit 2013. Net als het spel, zal het script worden geschreven door Neil Druckmann. Sam Raimi gaat de film produceren en Maisie Williams (Arya Stark uit G.O.T.) is een mogelijke kandidate voor de rol van Ellie.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Hmm, ben benieuwd.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Sam Raimi is toch wel behoorlijk wisselvallig kwa producent en ook als regisseur niet de beste maar ben toch benieuwd.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Heeft potentie, ben benieuwd.

Weer eens tijd voor een goede zombiefilm.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Heb de game als walkthrough bekeken op Youtube (en ik schaam me hier niet voor!). The Last of Us kan wat mij betreft in mijn top 10 film(ische)-ervaringen.

Fantastisch drama in een geweldige post-apocalyptische wereld. Hoop het nog altijd zo goed in een film terug te zien. Ben daarom dus zeer benieuwd naar, maar ook zeer sceptisch over, een verfilming.

Hopelijk typ ik hier over een ongeveer een jaar een lovend bericht over hoe de film de essentie/sfeer van de game weet te pakken!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.