- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Chronicles of Narnia: The Silver Chair (????)
Chronicles of Narnia: The Silver Chair (????)
Thorongil
-
- 1618 messages
- 690 votes
Erg goed nieuws! Na jaren wachten, komt er eindelijk het bericht dat er een 4e Narnia komt en dat men 'The Silver Chair' zal verfilmen. C.S Lewis Estate zal niet langer met Walden Media maar met Mark Gordon Company samen werken. Goed nieuws ook dat Douglas Gresham, de stiefzoon van C.S. Lewis, actief zal meewerken aan het script. Zal allicht nog wel enkele jaren duren eer hij uitkomt maar toch blij dat er iets beweegt en men de serie zal verder zetten.
Thorongil
-
- 1618 messages
- 690 votes
David Magee to Script The Chronicles of Narnia: The Silver Chair
Magee heeft naar het schijnt het script van Life Of Pi gedaan, heb goede dingen over die film gehoord. Goed nieuws dat er schot in de zaak komt.
annabeth
-
- 3 messages
- 5 votes
Ik ben erg benieuwd! Ik hoop dat het niet al te lang duurt want ik kan echt niet meer wachten. Ik verwacht er veel van, maar het zal vast weer een goede film worden.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ze zullen voor de rol van Eustace wel een andere acteur moeten nemen denk ik. Die jongen lijkt me ondertussen te oud.
Thorongil
-
- 1618 messages
- 690 votes
Eindelijk nog eens wat nieuws. The Silver Chair zal uitgegeven worden door Tristar/Sony. Hopelijk tegen eind 2018 of zo in de cinema.
kleintje 2
-
- 473 messages
- 965 votes
Ben erg benieuwd. Heb wel mijn twijfels. Waarom zo lang wachten ? Is het nog wel met oude karakters ? Of is het een doorlopend verhaallijn met The Voyage of the Dawn Treader? Het zal mij erg benieuwen of dit wel een goede wordt. 
Thorongil
-
- 1618 messages
- 690 votes
Joe Johnston gaat 'The Chronicles Of Narnia: The Silver Chair' regissseren.
Eindelijk wordt het wat concreet. Denk dat we de film ten vroegste eind 2018 kunnen verwachten, allicht 2019.
Geralt of rivia
-
- 209 messages
- 0 votes
Waneer komt deze film weet iemand het ik lees nu de boeken en vind ze geweldig !
Thorongil
-
- 1618 messages
- 690 votes
Netflix gaat er films en series van maken. Kunnen niets anders doen dan afwachten voorlopig.
Maar zal nog duren tot na 2020 allicht, geen cast voorlopig, geen productie opgestart. Ze zitten nog maar in de schrijf/storyboard fase veronderstel ik.
Geralt of rivia
-
- 209 messages
- 0 votes
Netflix gaat er films en series van maken. Kunnen niets anders doen dan afwachten voorlopig.
Maar zal nog duren tot na 2020 allicht, geen cast voorlopig, geen productie opgestart. Ze zitten nog maar in de schrijf/storyboard fase veronderstel ik.