• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Wie is de Super Tip-Topper?

wendyvortex

• 5196 messages
  • 7268 votes

Sorry, ik pas.

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

Ik pas. Toch bedankt

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik wil wel meedoen. Soms moeilijk om alle tips binnen de afgesproken tijd te zien, maar heb hier al wel mooie tips opgedaan!

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Ik denk er nog even over na. Vind het leuk om mee te doen, maar het is me de vorige keer niet gelukt om alle films te kijken en dat vind ik ook jammer voor de mensen die de tip hebben gegeven.

En het is ook weer een flink karwei om zelf tips te verzamelen

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

TornadoEF5 wrote:

We geven wel een ruime tijdspanne om alles te kijken, met de regel dat halfweg ook half het aantal films bekeken zijn. Goed?

Ik wil even open kaart spelen dan.

Ik heb momenteel een draftversie klaar waarbij er ook tips kunnen worden gegeven maar dan in het algemeen en dus niet dat eenieder een tip geeft aan elke andere deelnemer. Het gaat dan wel enkel om horrorfilms maar er is wel keuze uit een 50-tal thema's. Ik heb al feedback gekregen van joolstein en ook John Milton zal ongetwijfeld wel wat vertellen wat misschien duidelijker of anders kan.

Ik ga jou uiteraard ook uitnodigen of we kunnen zelfs de handen in elkaar slaan als je dat ziet zitten? Ik kan jou ook het concept bezorgen dat ik heb opgesteld als je wil?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

joolstein wrote:

Dank je voor de uitnodiging maar ik pas. Ben niet zo in de mood om tip- films te kijken. Heb op het moment al moeite om voor me eigen iets uit te zoeken waar ik zin in heb. Daarnaast ook druk met het kijken van de serie: too old to die young. Tja helaas gaat het hem dit keervniet worden.

10 afleveringen van 55 minuten, daar vlieg jij toch zo door

Wat een bizarre titel trouwens.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

JM past voor de supertiptopper.

joolstein

• 10828 messages
  • 8911 votes

alexspyforever wrote:

10 afleveringen van 55 minuten, daar vlieg jij toch zo door

Wat een bizarre titel trouwens.

Normaal gesproken wel maar; Ik heb in 7 dagen maar 4 films gekeken. Tja dan gaat alles een stuk minder snel. De serie staat nu nog steeds in de startblokken, gisteren wilde ik beginnen maar toch wat anders gaan doen.

Too old to die young is trouwens van Nicolas Winding Refn ( “Drive” en “The Neon Demon,”) en is een misdaaddrama-serie. Hij maakt een paar fijne films en ben dan ook erg benieuwd naar de serie zeker ook omdat het zowel slechte als goede kritieken krijg. Dat ervaar ik juist als een pluspunt!

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

TornadoEF5

Wellicht kun je nog wat deelnemers vinden van vorige editie?

Number23

DeCol

tbouwh

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Ik pas.

Rodajc

• 11537 messages
  • 1435 votes

Ik doe mee.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Deelnemers:

TornadoEF5

Woland

Rodajc

Dualcia?

FilmPegasus

Rvdz

Leatherhead

Dit lijkt me wel een leuke groep. Vanwege de zomer kunnen we het misschien ook wel met een kleine groep doen. Als er nog meer zijn die willen inschrijven, jullie hebben tot zondag de tijd.

U96

• 731 messages
  • 762 votes

ik pas deze keer komende weekends is het festival time!!

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Werkt het nog steeds hetzelfde als op pagina 1 uitgelegd staat?

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

remorz wrote:

Werkt het nog steeds hetzelfde als op pagina 1 uitgelegd staat?

Zo werkt het.

Bij deze wil ik eenieder van harte uitnodigen voor een nieuwe editie van het spel ‘Wie is de Super tip-topper?’. Het idee is eenvoudig: door tips te geven aan mede-users en door zelf tips te ontvangen, leer je films kennen die je anders misschien nooit had opgezet, en wordt je ook iets wijzer over de smaak van andere users. Je ontvangt van iedere deelnemende user een filmtip, en andersom tip jij ook alle deelnemers. We gieten dit in een spelvorm, wat betekent dat je de tips van mede-users beoordeelt (cijfer + recensie). Aan de hand van de beoordelingen ontstaan twee overzichten: de ranking voor de tipgevers (wie geeft de beste tips?) en de ranking van de users zelf (wat is je gemiddelde beoordeling, hoeveel films moet je nog zien?).

Voor deze nieuwe ronde is de opzet als volgt: onderaan deze post vang ik een deelnemerslijstje aan met m’n eigen naam, wie mee wil doen kan z’n naam toevoegen aan het lijstje. In eerste instantie wil ik op die manier even een weekje aankijken hoeveel mensen interesse hebben.

Het spel kan over een flinke periode gespeeld worden, het kan ook korter, maar dat is vooral afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers. Hoe meer deelnemers, hoe meer tijd ik zal uittrekken. Eventueel kan er zelfs in poules gespeeld worden. Enige streven om het spel leuk te houden: alle films die je getipt krijgt ook trachten te kijken (dat lukt niet altijd, maar de intentie moet er wel zijn).

Hangt je deelname af van vragen, onduidelijkheden of eventuele voorwaarden, meldt het dan ook gerust even verdere uitleg van het spel zal volgen als de deelnemerslijst compleet is, maar in dit topic wordt via eerdere edities denk ik ook al vrij duidelijk hoe dit spel gespeeld wordt.

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Yo. Leuk.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Deelnemers:

TornadoEF5

Woland

Rodajc

Dualcia

FilmPegasus

Rvdz

Leatherhead

Vooruit, ik doe ook weer mee. Vind het altijd wel leuk om tips te krijgen en dan moet ik mezelf maar gewoon dwingen om zin te krijgen om die films te kijken In de afgelopen twee edities wel een aantal toffe films gezien die ik anders maar voor me uit bleef schuiven.

En dan maar hopen dat ik zelf ook goede tips geef, want ik vind het toch altijd vervelend om anderen films te laten kijken die ze geen reet aan vinden

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3836 votes

Ik sla deze ook even over. Veel plezier aan de deelnemers!

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

TornadoEF5

Woland

Rodajc

dualcia

Film Pegasus

Rvdz

leatherhead

Je mag nu beginnen met tips in te sturen!

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Doet remorz niet ook mee?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vorige keer echt schandalig weinig van de tips bekeken... tijd om dat recht te zetten! I'm in.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Ja sorry (vergeten) maar prima, er leuk nog eentje bij. Kom maar op met de tips.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Zal er morgen of overmorgen even werk van proberen te maken. Heb momenteel weer wat meer vrije tijd dus denk dat ik dit keer wel toekom aan het zien van álle tips.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Koreaans Chan-Wook Park Maar goed we zien wel. Blijkbaar wel de favoriete film van mijn favoriete zangeres.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

TornadoEF5 wrote:

Blijkbaar wel de favoriete film van mijn favoriete zangeres.

Wie 't ook is: ze heeft een verfijnde filmsmaak Beeldschone cinema.

(en ben zelf verder ook niet de grootste fan van Chan-Wook)

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Heb ik al gezien!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

remorz wrote:

(quote)

Heb ik al gezien!

Dacht dat ik 't goed gecheckt had, fuck!

Nieuwe tip: Tokyo Tribe (2014)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.