- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2009
Knockout Filmposters 2009
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het is in ieder geval een spannende finale. 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik geloof dat we een winnaar hebben. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Een jammere winnaar, zeker gezien de laatste 32. Buiten het rode streeptje tussen de lettertjes is het eigenlijk een redelijk matige zwart/wit poster die maar weinig doet met het stijlmiddel. Veel te braaf gezien de tegenstand.
Al is het op zich natuurlijk geen mis postertje. Volgens mij wel duidelijk de minste winnaar totnutoe.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Kan er wel mee leven gezien de rest van de kwartfinalisten. Ik hoopte zelf op Calvaire, Gabal(2) of I'm not a Cyborg.
I.i.g. bedankt voor de organisatie Onderhond
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Meh, ik had liever Irréversible of Innocence de zege zien behalen.
(En inderdaad de duimen in de ruimte voor Onderhond. Geweldige knock-out.
)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
I'm Not A Cyborg was ook een grote favoriet, al had ik liefst Perfect Bride zien winnen. Jammer genoeg posters die er al verrassend snel uitlagen.
Als organisator vooral blij dat er geen dode links opgedoken zijn, en dat de KO zonder al te veel chaos verlopen is.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Mooie winnaar van een leuke knock out, er zaten sowieso nog veel prachtige posters in de voorbije ronden. Bedankt voor de organisatie Onderhond!
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Allemaal wel aardig. Jammer dat er geen hele mooie oude posters ver kwamen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Fijne ko. De volgende keer maar wat meer (en vooral diversere) posters. Ook van mijn kant bedankt Onderhond
.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Jammer van Innocence, maar mooie winnaar! Ook leuk voor de film.
Sowieso een zeer geslaagde ko. Kennis gemaakt met prachtige posters, al werden ze hier soms afgeslacht.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ja, leuke KO, waar veelal mooie posters ver kwamen!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Leuke winnaar, ben het wel met OH eens dat het wat spannender had gekund, maar was zelf niet zo'n fan van de meeste overgebleven posters. Ben niet zo weg van die sfeerplaatjes, al vond ik Irreversible nog wel aardig gedaan met die spiegeling. Meisjes in het groen, groen, groen vond ik weinig bijzonder. Doe mij maar het stoerdere of meer horrorachtig werk. Vond Trick or Threat erg leuk.
Zal zo de laserdisc hoezen KO eens opstarten. 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
De beste is gewonnen! Vind ik althans....

Rodajc
-
- 11537 messages
- 1435 votes
Calvaire was mijn favoriet. De winnaar is toch een tikkeltje teleurstellend. Bedankt, Onderhond, voor de organisatie.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Sluit me helemaal aan bij Rodajc. Maar ik kan me best verzoenen met deze winnaar. Knap gedaan Onderhond!
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Leuke KO, maar ik had ook liever een andere zien winnen.
Onderhond