- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: user-top 10
Knock-out: user-top 10
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, omdat de meerderheid deze middag op top 10's stemt met een overdaad aan moderne films. Gewoon objectief vast gesteld.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Oftewel, de bejaarden hebben geen smaak
Goede wijn komt met de jaren, geldt ook voor smaak.
Maar als jongeling kan je natuurlijk nog niet zoveel gezien hebben en kom je al gauw op hedendaagse lijstjes uit. 
Gros van de mensen die op jouw top 10 stemde hadden de helft van de films van orbit niet eens gezien.....
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Da's zoiets als "geld maakt niet gelukkig". Als je het zelf geloof wordt je er zelf ook iets gelukkiger van. Maar iemand met gezond verstand weet gelukkig beter.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet iedereen heeft bijna 3900 films gezien Reinbo...
Dat jij vrolijk wordt van exclusieve films is je goed recht. Dat niet iedereen dat wordt is maar iets dat je moet accepteren. Anders kan je beter niet meedoen als dit soort spelletjes.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Meer dan de helft van de 'Respekked stemmers' is onder de 20 (of er nipt boven), ik heb dus weldegelijk een punt..... Films in de lijst van orbit zijn allesbehalve exclusief (verplichte kost eigenlijk), je moet alleen wel iets buiten de kaders van de Pathebioscoop kijken...
Wat ik wil aangeven, had deze contest op een ander moment plaats gevonden dan denk ik dat de uitslag omgekeerd was geweest. Nu zijn er volgens mij maar twee deelnemers die de top van orbit op waarde konden schatten en toch voor Respekked kozen.
Een gevalletje van knownotisme. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je hebt geen punt want er zijn geen regels of maatstaven voor het stemmen. Als ik 2 top 10's zie en van 1 daarvan ken ik weinig en van de andere wel, dan krijgt die ene natuurlijk de stem. Het is geen wiskunde, zon spelletje.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Meer dan de helft van de 'Respekked stemmers' is onder de 20 (of er nipt boven), ik heb dus weldegelijk een punt.....
Gelukkig voor mij hebben studenten wel vaker vrij dan de woensdagmiddag.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd. 
Ik kan het wel hebben, maar hou ook een beetje van klagen op z'n tijd. Alleen ping pong scores plaatsen is zo saai.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Gefeliciteerd. 
Ik kan het wel hebben, maar hou ook een beetje van klagen op z'n tijd. Alleen ping pong scores plaatsen is zo saai.
Eens. Vind het daarom ook wel interessant wat uitgebreider commentaar te lezen bij de keuzes die users maken.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Lig ik er nou uit tegen In Bruges en Shawshank? o well.. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Lig ik er nou uit tegen In Bruges en Shawshank? o well..
Nee joh, Tropa de Elite en Sarah Marshall deden je de das om.....
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Die moet ik dan maar eens bliksemsnel gaan bekijken dan 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die moet ik dan maar eens bliksemsnel gaan bekijken dan
met een paar Breezers.