- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Filmscores 2009
Knock-Out Filmscores 2009
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Deze KO is zelfs in de finale een stille dood gestorven...
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Ja wie wil nu dat de meest grijs gedraaide plaat van alle scores gaat winnen?
9 - 14
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja, wie wil nu dat de meest grijs gedraaide plaat van alle scores gaat winnen?
Amélie ligt er toch al uit???
Zelfs ik heb op Morricone gestemd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bijna drie dagen na de laatste stem en bijna vijf na de een-na-laatste. maar stilaan eens aan een winnaar gaan denken? Al lijkt de KO zoals eerder opgemerkt een zeer stille dood gestorven en dat nog wel tijdens de finale.
Bij deze:

Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Bedroevende winnaar, zeker omdat hij hier niet eens had mogen staan. Ook gewoon omdat het enorme kutmuziek is.
Erwinner wordt wat mij betreft uitgesloten van de volgende KO 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Toch één van de betere scores van Morricone.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Als kind redelijk vaak gehoord uit de cd-speler van vader en moeder. Bestaat bij mij ook nog altijd een verband tussen Morricone en lego.
Nog steeds wel prima muziek.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Bestaat bij mij ook nog altijd een verband tussen Morricone en lego.
Zoiets heb ik ook wel eens. Grappig is dat 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
1 van de beste scores van de beste filmcomponist allertijden : de Main Theme, Man With A Harmonica, Cheyenne's Theme... Overterechte winnaar.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als kind redelijk vaak gehoord uit de cd-speler van vader en moeder. Bestaat bij mij ook nog altijd een verband tussen Morricone en lego.
Hoe komt dat zo?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ook gewoon omdat het enorme kutmuziek is.
Een hoge top 250 notering is bij jou volgens mij bij voorbaat al een onvoldoende.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
De scheidslijn ligt eerder bij 1985 ofzo.. alles voor die tijd is kut, daarna kan het aardig tot goed zijn, ook muziek 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik geef toe dat de muziek van voor 1985 beter is dan wat erna komt, maar toch... Er is genoeg muziek om van te genieten
.
Het probleem tegenwoordig is denk ik dat te weinig regisseurs hun eigen gang gaan en eerder kiezen voor veel inkomsten.
En de regisseurs met potentie, maar die eerst nog wat ruimte moeten krijgen, brengen niet genoeg binnen en worden weggebonjourd.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Is er ook wel eens een 'normale' stem bij jou te bespeuren? Dat wil zeggen dat je mee gaat met het gemiddelde?
Ja hoor.