- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Movie(kilo)Meter Filmketting
Movie(kilo)Meter Filmketting
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik wist dat het woord "gratis" vruchten zou afwerpen. 
Oké Freud, goed gedaan, dat waren weer lekker veel kilometertjes. Nu kun je een
film kijken.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Hoe lang duurt het nog voordat zij bekend gaan maken dat wij allemaal GRATIS filmpakketten hebben gewonnen?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik heb me trouwens net op het juiste moment ingeschreven zie ik, een ketting van Groningen naar Antwerpen is behoorlijk lang 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Het oosten lijkt nog een beetje ondervertegenwoordigd.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als je maar weet waar de bakermat van deze ketting ligt, waar alles ooit begonnen is... 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik wist dat het woord "gratis" vruchten zou afwerpen. 
Oké Freud, goed gedaan, dat waren weer lekker veel kilometertjes. Nu kun je een (afbeelding) film kijken.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Heeft iemamd al geprobeerd een film te kijken? Bij mij lukt het niet, "Windows Media Player cannot play the file because it is damaged or corrupted.". Met VLC Media Player lukt het ook niet.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Is dat wel allemaal te vertrouwen? Die kijken naar je IP adres en je surfgedrag. Waarom moeten ze dat weten?
Ik herhaal mijn vraag nog maar eens. Wat moet die site met al onze gegevens? Misschien zit er iets meer achter.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
lijkt me niet, dat wordt tegenwoordig overal gevraagd
Criticism
-
- 3011 messages
- 1443 votes
Ik denk het ook. Ik denk dat ze morgen midden in de nacht met 5 man aan je bed staan.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Heeft iemamd al geprobeerd een film te kijken? Bij mij lukt het niet, "Windows Media Player cannot play the file because it is damaged or corrupted.". Met VLC Media Player lukt het ook niet.
Same here..
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik heb zojuist The Blue Kite gezien. Op m'n Mac wilde hij niet werken, op de pc wel. Moet wel zeggen dat ik de kwaliteit nu niet denderend vond, best slecht zelfs. Framerate was niet altijd hoog genoeg en vond de resolutie toch wel te laag.
Maar desalniettemin is het fijn om zo'n gratis film te zien (alhoewel dat nu ook weer niet echt nieuw voor me is
)
SniPes
-
- 786 messages
- 1724 votes
Dubbel feest natuurlijk!
Per Filmketting kan slechts 1 prijs worden gewonnen.
Dit staat bij de spelregels, dus waarschijnlijk geen dubbel feest.
Ben dan wel benieuwd welke prijs er dan gewonnen word, het filmpakket of de voorpremiere.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wordt dan wel de grootste moviemetermeeting tot nu toe 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Lijkt me wel leuk, een bioscoopzaal vol met mm-ers. 
Criticism
-
- 3011 messages
- 1443 votes
Geinig hoe ze zich gaan indekken met nieuwe regeltjes.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Sowieso hebben ze er niet goed over nagedacht, want, zoals iemand al schreef hier, als een grote site als Fok zich er mee zou gaan bemoeien krijg je een ketting van 1000+ man. Dat gaan ze nooit waarmaken, zoveel prijzen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Geinig hoe ze zich gaan indekken met nieuwe regeltjes.
Nou, zo geinig vind ik het niet. 
Mijn voorkeur zou uitgaan naar het filmpakket aangezien dan iedereen in de ketting in de prijzen valt. Niet iedereen zal mee kunnen naar een filmpremiére. Bovendien kunnen ze nog een maximum aantal deelnemers aan de premiére toewijzen, en dat heb ik voor het filmpakket (nog) niet kunnen vinden. (Dat kunnen ze er natuurlijk altijd nog bijzetten)
Ik neem toch aan dat de winnaar de eerste keuze heeft in welke prijs gewonnen wordt.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ja maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze 100 man een filmpakket toe gaan sturen. Misschien mag de starter van de ketting (Jeroen dus) bepalen naar wie de prijzen gaan.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
We zien wel.
We zijn er nog niet, nog een dikke 2 weken.
We hoeven ons nog niet druk te maken over prijzen verdelen die we nog niet eens gewonnen hebben. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ingeschreven, vanavond thuis nog even herhalen met ander account (van mijn partner)
Verder nog 2 familieleden pm''n hier op MM.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ingeschreven, vanavond thuis nog even herhalen met ander account.
Misschien beter van niet gezien dat in strijd is met de regels (en de kans is groot dat men dit topic al gevonden heeft).
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ingeschreven, vanavond thuis nog even herhalen met ander account.
Verder nog 2 familieleden pm''n hier op MM.
Dat moet je vooral hier schrijven ja, als ze dit lezen wordt meteen de hele ketting gediskwalificeerd. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Hoezo, mag toch? Andere account is van Smedie (partner)
Doe niks verkeerds dan toch?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nee, dan niet, maar het klonk alsof je jezelf nog een keer wou inschrijven met een ander e-mailadres of zo.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Dat is een ander verhaal inderdaad. Je kunt overigens beter eerst iemand anders tussen jou en je partner laten komen (dat zijn meer kilometers
).
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ja, ik doe dat vannacht wel voor haar.
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
Hoppa, ik sta erbij. Hoop dat mijn voorganger niet ook uit Groningen kwam...