- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
OH en Co Jackso dachten vermoedelijk beide dat ze de tweede waren ipv eerste, dus Co Jackso editte zijn bericht van 1-0 naar 1-1.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik vind het echt een mindere Woo shoot-out. Bovendien doet ie nog dubbel mee met de veel betere scenes uit Hard Boiled.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Die dealerhuis shoot out uit Face/Off eruit??? Dan nog tegen een veel minder stijlvol in beeld gebrachte (ook al bevat het gekke acrobatiek) flutscene uit Banlieu?! Een schade is het! Alleen al voor het ultra stillistische, originele stukje met het jongetje en de koptelefoon is die Face/Off scene puur finalemateriaal. Onbegrijpelijk, niet serieus te nemen uitslag daar! Ik ga er dagen kapot van zijn. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ik vind het echt een mindere Woo shoot-out. Bovendien doet ie nog dubbel mee met de veel betere scenes uit Hard Boiled.
Misschien niet zo stijlvol als z'n Hong Kong werk, nee.Maar ik blijf dit toch wel een stijlvolle shoot-out vinden.Vooral al door het einde van deze scene als ze in de spiegels tegenover elkaar staan
Alleen al voor het ultra stillistische, originele stukje met het meisje en de koptelefoon.
Volgens mij is het een jongetje
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Volgens mij is het een jongetje 
Inderdaad, gemist in al mijn opwinding.
Ik kan er echt niet bij dat die Face/Off scene eruit ligt. Kan best zijn dat je het Hong Kong werk beter vindt (al ben ik het daar totaal niet mee eens wat Face/Off betreft), maar dan nog kan je er niet omheen dat het een superstijlvol poetisch kogelballet blijft vol originaliteit die je niet vaak tegenkomt. Pure klasse, en dat vliegt eruit tegenover een wegrennend mannetje dat over daken springt? Waarschijnlijk gestemd door mensen die blindweg voor Banlieu kiezen omdat ze simpelweg martial arts verkiezen boven stilistische shootouts (ongeacht hoeveel fraaier het allemaal gebracht wordt), want dit slaat echt helemaal nergens op!