- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Filmduo's
KO: Filmduo's
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
10. Dead or Alive 2: Mizuki & Suuchi - The Prestige: Angier & Borden
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
3-2 raar trouwens dat DoA 2 er specifiek uitgefilterd wordt. Ze komen toch in de volledige serie terug. Nét zo apart.
De heren in The Prestige zijn amper een duo te noemen 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
raar trouwens dat DoA 2 er specifiek uitgefilterd wordt. Ze komen toch in de volledige serie terug. Nét zo apart.
Toen ik hem ertussen gezet had dacht ik dat het nog om echte duo's ging en in die andere 2 DoA's zijn ze vijanden.Achterna had ik er ook wel gewoon de Dead or Alive serie van kunnen maken aangezien er ook vijanden als duo's worden genomen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
De heren in The Prestige zijn amper een duo te noemen 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
6-5
Inderdaad geen duo, er zijn bovendien veel beter duo's te vinden in die film (een is uiteraard een spoiler en zal ik niet vermelden, maar ook Tesla en zijn hulpje zijn leuk)
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
11. Silence of the Lambs: Hannibal Lecter & Clarice Starling - Stan Laurel & Oliver Hardy (Diversen)
0-1
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
1-3
Hannibal als personage is wel cool natuurlijk, maar ik heb de relatie met Foster nooit echt geweldig gevonden, ondanks alle lyrische commentaar die ik erover al gelezen heb. Dan liever een stem voor de moeder aller duo's, Stan & Ollie 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
12. Il Buono, il Brutto,il Cattivo: Blondie & Tuco - Bonnie & Clyde: Bonnie Parker & Clyde
1-0