- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar
Knock-out: mooiste avatar
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Er mag hier geen politiek worden bedreven.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Er mag hier geen politiek worden bedreven.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik vond die van starbright boy heel leuk (die van Tjolk) maar hij moest in ronde 1 al tegen kappeuter...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ik heb inderdaad iedereen die op mijn avatar stemt 1* verhoging beloofd op hun favoriete film. Aangezien ik mij geliefd moest maken om dit topic te winnen!
Sorry daarvoor 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ten eerste: mensen nemen knock-out spelletjes te serieus heb ik gemerkt.
Ten tweede: het is een pompoen notabene
Ik vraag me af hoe die überhaupt zo ver is kunnen komen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Komt volgens mij uit Halloween, film met toch een aantal vaste fans.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik heb inderdaad iedereen die op mijn avatar stemt 1* verhoging beloofd op hun favoriete film.
En nu vlug naar 2001.
12, Onderhond.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Kan je dat gedoe niet een keer voor je houden, Lord Flashheart? Dit was de eerste KO in tijden waar mensen niet constant liepen te zeuren en iedereen vriendelijk tegen elkaar was en vooral ook zonder vriendjespolitiek. Dus hou je gezeur eens een keer voor je.
03.
![]()
![]()
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik heb inderdaad iedereen die op mijn avatar stemt 1* verhoging beloofd op hun favoriete film. Aangezien ik mij geliefd moest maken om dit topic te winnen!
Sorry daarvoor 
Lol 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
2-3
En dan te bedenken dat DVD-T een dag voor de KO begon nog Obiwannes-avatar had. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Voor alle zekerheid (een mens kan nooit zeker genoeg zijn), dat van die 1* verhoging was een grapje !
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
8-4

hé ik lag er in de 2e ronde uit
xD
2-3
En dan te bedenken dat DVD-T een dag voor de KO begon nog Obiwannes-avatar had. 
die was inderdaad wel heel lelijk, hoewel Sin City ook een prutfilm is vind ik dit een stijlvolle avatar, die echter niet kan tippen aan die van TOR (The Third Man toch? )
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Sorry daarvoor 
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
Kijk, Lord Flashheart, had je die avatar al sinds het begin, zat je nu nog in de race!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Kijk, Lord Flashheart, had je die avatar al sinds het begin, zat je nu nog in de race!
Inderdaad, die kat is echt cool! 
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
11-4
Ik zie dat ik er keihard ben uitgeknald door Onderhond.
Maar heb de kwartfinales gehaald dus mag niet klagen.
Hoewel Bert en Ernie het ongetwijfeld hadden gewonnen...
LOL