- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar
Knock-out: mooiste avatar
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hee grappig dit zeg, jammer dat ik dit topic nu pas ontdek. Ik heb wel de 1e ronde al overleefd zag ik 
Hoever zijn we nu? Wanneer is de volgende ronde?
(sorry als dit domme vragen misschien zijn)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Je stemt toch gewoon op algemene indruk?
4-7 Close
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weet iemand vanaf welke pagina de 2e ronde is begonnen hier? Kan ik het effe nalezen.
Bvd.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Thanks. Ik heb al even terug zitten bladeren. Spijtig, uit de 2e ronde gevlogen 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Beiden niks. Verbazingwekkend dat zoveel avatars die volgens mij niks met film te maken hebben zover komen op een site als deze.
0-3 dan maar
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-3 dik, Ik vind dat oog high lighten toch zeker wel een link met film kijken hebben.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Beiden niks. Verbazingwekkend dat zoveel avatars die volgens mij niks met film te maken hebben zover komen op een site als deze.
Je mag 'm lelijk vinden, maar hij heeft alles met film te maken...
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
De tweede komt uit Chihiro.
Vind het trouwens niet zo vreemd dat er nogal wat film-onafhankelijke avatars zijn. De meeste beelden uit films zijn ook niet echt gemaakt om als 54x54 plaatje te dienen. Het wordt snel druk en onduidelijk wat er dan opstaat. Vandaar dat vaak getekende of abstracte avatars beter scoren.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Je mag 'm lelijk vinden, maar hij heeft alles met film te maken...
Heb het niet specifiek over jouw avatar. Over het algemeen veel avatars die non film zijn.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
De tweede komt uit Chihiro.
Vind het trouwens niet zo vreemd dat er nogal wat film-onafhankelijke avatars zijn. De meeste beelden uit films zijn ook niet echt gemaakt om als 54x54 plaatje te dienen. Het wordt snel druk en onduidelijk wat er dan opstaat. Vandaar dat vaak getekende of abstracte avatars beter scoren.
Met wat zoekwerk is er genoeg leuks te vinden. Die moeite zou je toch wel verwachten als het dient voor een filmsite als deze niet?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Om dan zo'n onherkenbare avatar als die van jou te krijgen? Nee, dan zie ik liever avatars die iets uitstralen en iets over de persoon achter de avatar zeggen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Maar als je de film niet kent, valt er uberhaupt weinig te zeggen of een bepaalde avatar uit een film komt of niet.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Met wat zoekwerk is er genoeg leuks te vinden. Die moeite zou je toch wel verwachten als het dient voor een filmsite als deze niet?
Geen idee, mijn avatar heeft nu per toeval wel met een film te maken maar dat heeft niet zozeer te maken met het feit dat MM een filmsite is. Meer met de uistraling van de avatar en het effect daarvan op het bericht dat je schrijft. Sowieso zou ik nooit een echt beeld nemen denk ik, of het zou erg abstract moeten zijn.
Maar denk dat wij nogal verschillen qua mening, want die avatar van It vond ik bijv alles behalve geslaagd, zowel als beeld als als avatar.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
8-6
Maar op de originele poster die bij kapp thuis aan de muur hangt is-ie veel mooier.