- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
2-2 Satantango niet gezien, maar kan onmogelijk beter zijn dan Allegro
De verleiding is groot om op Satantango te stemmen, uit respect voor Allegro doe ik dat maar niet.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Stevige battle, gelukkig met de goeie winnaar 
13. Pistol Opera (Pisutoru Opera) - Kind Hearts and Coronets
1-0 alweer
, Suzuki op z'n best en mafst.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
Damn...net te laat om Satantango door te stemmen 
2-0
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
De verleiding is groot om op Satantango te stemmen, uit respect voor Allegro doe ik dat maar niet.
Graag wat meer respect voor Pistol Opera 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Als Co Jackso gewoon hetzelfde doet als drie van de 'Allegro' stemmers, was Satantango door geweest. Beetje jammer.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Als Co Jackso gewoon hetzelfde doet als drie van de 'Allegro' stemmers, was Satantango door geweest. Beetje jammer.
Ik verwacht nu eenmaal heel veel van Allegro. Het is een ongelukkige loting die we heel waarschijnlijk nog een aantal keer zullen tegenkomen.
Graag wat meer respect voor Pistol Opera 
Een stem op basis van eerder werk van Suzuki. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Pistol Opera beter is dan Kind Hearts and Coronets.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ramon zal me zeker tegenspreken, maar de nieuwe Suzuki is toch best anders dan de oude Suzuki. Veel aparter en visueler 
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
2 van de 3 stemmers tegen Allegro hebben deze dan ook niet gezien, dus snap niet echt je probleem... Dus had het 'eerlijk' verlopen, dan was het nu 1-1!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
4-3
Niet Suzuki's beste
...... maar wel erg leuk!
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Soy Cuba is ijzersterk, maar ik verwacht iets te veel van Sombre om er op te stemmen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
0-2 Sombre is prachtig maar Soy Cuba is van een buitencategorie.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
2 van de 3 stemmers tegen Allegro hebben deze dan ook niet gezien, dus snap niet echt je probleem... Dus had het 'eerlijk' verlopen, dan was het nu 1-1!
Jep, inderdaad. Ach, ik baalde er gewoon van dat mijn favoriet er al in de eerste ronde uitligt. Gelukkig is 'Allegro' ook een pareltje.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Sombre en Soy Cuba zijn twee films waar ik erg benieuwd naar ben. Al verwacht ik uiteindelijk toch meer van Sombre.