- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
73. Sullivan\'s Travels - Heimat - Eine Deutsche Chronik
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Als ik me niet vergis, was de stem van TOR al doorslaggevend.
74. Ne Le Dis à Personne - Zhou Yu\'s Train (Zhou Yu de Huo Che)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
75. À l\'Intérieur - Tekkonkinkreet (Tekon Kinkurîto)
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
1-1 complete zeikloting dit.
(en voor Kris weer boos wordt, dat is gericht aan het lot en niet aan de loter
)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
76. Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx - Drive (199)
Tijd voor de oudste film op MM! Geen idee ook welke het zou zijn. De Sabu heeft te weinig stemmen (en komt uit 2002), en die andere ziet eruit alsof enkel Seagal fans er wat aan hebben.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Alle Kozure Ôkami's in bezit, maar nog geen tijd gehad om ze te kijken
. Toch maar eens tijd voor vrijmaken.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik had aangenomen dat het om deze van 1997 ging, omdat dat de enige was met genoeg stemmen.
Hij is echter genomineerd door Macmanus, dus het zal deze van 2002 zijn, die te weinig stemmen heeft om mee te doen.
Lone Wolf mag dus door.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
WTF zo makkelijk wint Tekkonkinkreet van Inside? had ik niet verwacht.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
WTF zo makkelijk wint Tekkonkinkreet van Inside? had ik niet verwacht.
Tekkon staat wel érg hoog in de Top Recent natuurlijk, en tussen het doelpubliek (hier op MM dan) is er toch wel enige overeenkomst. Vind het best jammer, maar verder wel gewoon terecht.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
I doubt that
O excuus, dacht dat drive al 20 stemmen had.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Waar twijfel je aan, dat ik het terecht vind ? 
A l'Intérieur staat bij mij ook erg hoog aangeschreven, maar gezien het wilde enthousiasme en de creativiteit in Tekkon vind ik het verder niet zo moeilijk om kiezen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik had aangenomen dat het om deze van 1997 ging, omdat dat de enige was met genoeg stemmen.
Hij is echter genomineerd door Macmanus, dus het zal deze van 2002 zijn, die te weinig stemmen heeft om mee te doen.
Lone Wolf mag dus door.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Van mij mag Drive wel een kans krijgen. Met de stem van Macmanus en mij is hij waarschijnlijk al halverwege 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Er zit ergens nog een film in die maar 17 stemmen heeft (en die overigens door is naar de volgende ronde). Dat is Dni Zatmeniya .
Jaja, en die mocht door omdat Reinbo, zonder de film gezien te hebben, de beslissende stem gaf toen de 12 uur bijna om waren.
Ik heb niet van alle 300+ films gekeken of ze wel 20 stemmen hadden, maar deze benedengrens lijkt me voldoende laag, en de eerste ronde verloopt ... rustig genoeg. Laten we de benedengrens dus maar respecteren, zou ik zeggen