- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
3-6 Tenshi no Tamago
14. Laura - My Neighbors the Yamadas (Hôhokekyo Tonari no Yamada-kun)
0-1 Heel dik!
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
3-6 Takitani is niet bijzonder.
16. Procès, le - Ivanovo Detstvo
0-1
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Dat je Takitani niet kan waarderen is één, maar zoals vaak hou ik mij aanbevolen aan titels die maken dat Takitani niet bijzonder zou zijn.
Ik ben er nog geen enkele tegengekomen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Dat je Takitani niet kan waarderen is één, maar zoals vaak hou ik mij aanbevolen aan titels die maken dat Takitani niet bijzonder zou zijn.
Ik ben er nog geen enkele tegengekomen.
Ik ben ook geen films tegengekomen met mensen met een schoenenfetisj.
Gewoon ' niet bijzonder ' in de trant van: niet afwijkend van vele andere films die mij wel kunnen bekoren. Daarbij staat bijzonder hier niet gelijk aan het woord ' uniek '.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Takitani is wat mij betreft nét een film die erg afwijkt van andere film. En dan heb ik het niet over een schoenenfetish.
Als hij niet afwijkt van vele andere films die je wel bekoren .... 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Dat is typisch zo'n statement (ik vind het wel afwijken door dit.. en dit) wat alleen boeiend is als je de film goed vind.
Anders lijkt het gewoon 1 pot nat.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
De manier waarop de hoofdpersonages hun voice - over gebruiken vond ik in Los Amantes del Circulo Polar veel beter gebruikt.
Qua stilering/kadrering, zie ik veel liever een Kitano of een Boe die dan wel wat onconstant is maar prachtige shots kan schieten.
Als hij niet afwijkt van vele andere films die je wel bekoren .... 
Hiermee niet gezegd zijnde dat elke film gelijk origineel moet zijn. Gewoon ' niet bijzonder ' ten opzichte van vele films die ik gewoon wel goed vindt. Nogmaals: bijzonder betekent niet gelijk uniek.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Qua stilering zie ik liever Tsukamoto en Ritchie heeft betere monologen ... maakt Takitani er echt niet minder bijzonder op.
Right ...
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Qua stilering zie ik liever Tsukamoto en Ritchie heeft betere monologen ... maakt Takitani er echt niet minder bijzonder op.
Wel als blijkt dat Takitani net zoals die eerder genoemde film ook gewoon gebruik maakt van meerdere hoofdpersonages die een voice - over op zich nemen.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Moeilijk, moeilijk...
3-5
Jammer van Tony Takitani trouwens.