- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Gouwe Ouwe Films (2008)
Knock-out: Gouwe Ouwe Films (2008)
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
3-1 Jammergenoeg is Bergman te moeilijk voor de meeste users. Een paar filosofische vragen en men krijgt gelijk al ontwenningsverschijnselen vanwege het gemis aan vlotte montage.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ach ach, in het 4de middelbaar (16 jaar) hadden we al die "filosofische vragen" al lang en breed uitgesmeerd gekregen in onze lessen godsdienst. 10 jaar later is zo'n film alleen maar een stoffige herhaling van reeds lang beantwoordde vragen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Fijn dat je al zo 'verlicht' bent Onderhond. De moviemeter 'profeet' van de Aziatische film.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nee niet dom, maar ongeinteresseerd. Het moet allemaal in hapklare brokken, net als bij Onderhond.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het was hier anders tot voor kort heel gezellig
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes

baal ervan dat ik weer allebei niet gezien heb. 
Statiegeld
-
- 340 messages
- 308 votes
Ik moet eigenlijk wel lachen als ik die discussies altijd langs ga bij de knock-out topics, het is in ieder leuker dan altijd maar 1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 4-1: volgende.
Statiegeld
-
- 340 messages
- 308 votes
Nee niet dom, maar ongeinteresseerd. Het moet allemaal in hapklare brokken, net als bij Onderhond.
Je klinkt bijzonder geloofwaardig voor iemand die Conan in zijn top 10 heeft staan.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Je klinkt bijzonder geloofwaardig voor iemand die Conan in zijn top 10 heeft staan.
hebben meer mm users last van trouwens.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
102. Father of the Bride - I Vitelloni
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
1-1 Ik vind Fellini's film mooi, maar ik heb Father of the Bride nog niet gezien. Lijkt me ook niets eerlijk gezegd.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ach ach, in het 4de middelbaar (16 jaar) hadden we al die "filosofische vragen" al lang en breed uitgesmeerd gekregen in onze lessen godsdienst. 10 jaar later is zo'n film alleen maar een stoffige herhaling van reeds lang beantwoordde vragen.
Bergman reduceren tot godsdienstlesjes. Lekker genuanceerd weer.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Ik reduceer Bergman's films niet tot een godsdienstles ... onze godsdienstles ging dan ook verder dan enkel godsdienst en was een bundeling van godsdienst en ethiek/filosofie.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
3-1 Jammergenoeg is Bergman te moeilijk voor de meeste users. Een paar filosofische vragen en men krijgt gelijk al ontwenningsverschijnselen vanwege het gemis aan vlotte montage.

Nee, Visconti maakte erg mainstream, platvloerse films...
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
103. The Asphalt Jungle - Wuthering Heights