- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO Director's Best
KO Director's Best
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Hierna volgt volgens mij deel 2 van de KO met de regisseurs die het best gescored hebben.
Ik denk niet dat er nog een KO-gedeelte volgt, maar enkel een berekening volgens een ingewikkeld systeem waarbij de winnende regisseur bepaald wordt. Enfin, als ik het goed begrepen heb 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Zonet de openingspost doorgelezen en daar lijkt het inderdaad wel op. Dacht dat het originele voorstel bestond uit 2 delen, ofwel was ik zo verward dat ik het er zelf bijverzonnen heb 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
In ieder geval is het niet zo dat een film wint maar een regisseur. De winnaar wordt bepaald door de punten die de films voor de desbetreffende regisseur hebben vergaard. Wouters heeft straks dus nog een hele klus om alle punten bij elkaar op te tellen om de winnaar te bepalen.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Wouters heeft straks dus nog een hele klus om alle punten bij elkaar op te tellen om de winnaar te bepalen.
Die computer crasht spontaan dezelfde dag nog eens volgens mij 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ik zit nu even bij een vriend van me op de pc maar die heeft weer geen excel dus kan de stand nog steeds niet bijwerken. 
Voor alle duidelijkheid nog even het doel van de KO.
Films scoren punten voor hun regisseur. als nu bijvoorbeeld MD wint wil dat nog niet zeggen dat Lynch ook de KO wint. Dat kan bijvoorbeeld best Tarentino zijn als hij gedurende de KO meer punten gescoord heeft. Het ziet er nu helaas naar uit dat ik niet voor zondag/maandag de definitieve uitslag kan neerzetten
Mijn excuus daarvoor.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
8-14
2. Tarantino - Pulp Fiction -- Aronofsky - Requiem for a Dream
0-1