- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Onbekende Parels
Knock-Out: Onbekende Parels
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Echt debiel dat Assault eruit ligt.
Ik vind dat Aziatische animatie hier altijd veel te veel promotie krijgt bij knock outs. Ik denk dat mensen zich orgineel voelen als ze daar op stemmen, maar ik vind het af en toe wel overdadig.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12847 votes

Dus ik ben origineel als ik op een film stem die overdadige promotie krijgt ? Daar is vast weer lang en hard over nagedacht.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ik vind dat Aziatische animatie hier altijd veel te veel promotie krijgt bij knock outs. Ik denk dat mensen zich orgineel voelen als ze daar op stemmen, maar ik vind het af en toe wel overdadig.
Ik wil me gewoon speciaal voelen. 
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4754 votes
We gaan tot de 6 dus de vorige is nog niet gedaan!
Ook met 2 verschil dacht ik, en dan ligt assault er nog niet uit
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ook met 2 verschil dacht ik, en dan ligt assault er nog niet uit
Nope, 1 verschil. Sorry 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Stand van zaken :
57 Betty Blue (37°2 le Matin) - Who's afraid of Virginia Woolf
2-2
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
Echt debiel dat Assault eruit ligt
Asault is er uit gegaan tegen Gosford Park, en dat is natuurlijk een steengoede Aziatische animé 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes

Dus ik ben origineel als ik op een film stem die overdadige promotie krijgt ? Daar is vast weer lang en hard over nagedacht.
Dat komt dat mensen bewust of onbewust, bepaalde films als favoriete films noemen om een goede indruk te maken. Ik noem een Amelie, Cidade de Deus ("kijk, ik kijk ook niet-Engelstalige films") en dit is wat mij betreft nog zo'n voorbeeld. Nou wil ik niet zeggen dat dit slechte films zijn of dat ze hun hoge rating niet verdienen, maar dit gedrag is wel enigszins te merken hier.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat komt dat mensen bewust of onbewust, bepaalde films als favoriete films noemen om een goede indruk te maken. Ik noem een Amelie, Cidade de Deus ("kijk, ik kijk ook niet-Engelstalige films")
Beetje onzin, beide zijn gewoon steengoede en bijzondere films
en dit is wat mij betreft nog zo'n voorbeeld.
Wat is nog zo'n voorbeeld?
maar dit gedrag is wel enigszins te merken hier.
Dat zij die niet amerikaanse films zien ze ook nog goed vinden ook. Schande! 
Laat ik wel eerlijk toegeven dat ik soms mijn stem gebruik om een minder bekende film in het zonnetje te zetten. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat komt dat mensen bewust of onbewust, bepaalde films als favoriete films noemen om een goede indruk te maken. Ik noem een Amelie, Cidade de Deus ("kijk, ik kijk ook niet-Engelstalige films") en dit is wat mij betreft nog zo'n voorbeeld. Nou wil ik niet zeggen dat dit slechte films zijn of dat ze hun hoge rating niet verdienen, maar dit gedrag is wel enigszins te merken hier.
Misschien dat jij dat zelf vroeger deed en nu dus denkt dat iedereen dat doet, maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Er zullen vast van dat soort types zijn maar lang niet iedereen.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Buiten dat is het nog veel bezopener dat ladro die bambini er met maar liefst 6-0 tegenuit vliegt tegen zoiets als The Bow
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee hoor, had er graag 7-0 van gemaakt en ken ze beide. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Misschien dat jij dat zelf vroeger deed en nu dus denkt dat iedereen dat doet, maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Er zullen vast van dat soort types zijn maar lang niet iedereen.
Ja, ik wil verder ook niemand ergens van beschuldigen en iedereen heeft nou eenmaal een bepaalde smaak ontwikkeld. Het zou best kunnen dat hier relatief veel Japanse-animatie liefhebbers zijn.
Zo heb je ook vaak dat er een groep mensen is die zich bij oude films afvraagd waarom het gemiddelde zo hoog is, terwijl er ook een groep is dan het gemiddelde weer laag vindt. Het is een kwestie van smaak, en smaak is tot een bepaalde hoogte beinvloedbaar.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ja, ik wil verder ook niemand ergens van beschuldigen en iedereen heeft nou eenmaal een bepaalde smaak ontwikkeld. Het zou best kunnen dat hier relatief veel Japanse-animatie liefhebbers zijn.
Zo heb je ook vaak dat er een groep mensen is die zich bij oude films afvraagd waarom het gemiddelde zo hoog is, terwijl er ook een groep is dan het gemiddelde weer laag vindt. Het is een kwestie van smaak, en smaak is tot een bepaalde hoogte beinvloedbaar.
En puur subjectief. Maargoed ik hou idd. veel van japanse anime, voor mij is het onbegrijpbaar dat die pixar troep zo hoog staat. (ook van mijn kant geen beschuldigingen hoor.
)
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Nee hoor, had er graag 7-0 van gemaakt en ken ze beide. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Met dit bedoelde ik de Japanse animatie.
Het is meer dat ik me niet kan voorstellen dat al die mensen Amelie de beste Franse film vinden en dat iedereen Cidade de Deus de beste Zuid-Amerikaanse film vinden. Ze zijn natuurlijk, in vergelijking met de rest, goed verkrijgbaar, maar het grote verschil met landgenoten heeft toch ook met andere factoren te maken lijkt me.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat komt dat mensen bewust of onbewust, bepaalde films als favoriete films noemen om een goede indruk te maken.
Niet om een goede indruk te maken, wel om een minder bekende films wat extra aandacht te geven. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Met dit bedoelde ik de Japanse animatie.
Het is meer dat ik me niet kan voorstellen dat al die mensen Amelie de beste Franse film vinden en dat iedereen Cidade de Deus de beste Zuid-Amerikaanse film vinden. Ze zijn natuurlijk, in vergelijking met de rest, goed verkrijgbaar, maar het grote verschil met landgenoten heeft toch ook met andere factoren te maken lijkt me.[/quote]
Voor de duidelijkheid:
Stand van zaken :
57 Betty Blue (37°2 le Matin) - Who's afraid of Virginia Woolf
2-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
58. Toxic Avenger - My Neighbor Totoro
1-0 Toxie