- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Komische Scènes
Knock-Out: Komische Scènes
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ik snap de hele lol van Calvaire niet! 11-12
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik snap de hele lol van Calvaire niet! 11-12
Holy Grail duidelijk wel. Je hebt hem 2 sterren gegeven. De kwartfinale wordt beslist door mensen die geen van beide leuk vinden. Triest 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
2.
Fight Club - Corporate funding gevecht met baas
-
South park: Shut your fucking face unclefucker!
1-0
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Holy Grail duidelijk wel. Je hebt hem 2 sterren gegeven. De kwartfinale wordt beslist door mensen die geen van beide leuk vinden. Triest 
Van Holy Grail snap ik nog enigszins wat mensen er grappig aan vonden. Calvaire was gewoon een horrorfilm, en geen komedie. En je moet toch wat als bijna alle scenes die jij leuk vond inmiddels weg zijn gestemd?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Calvaire was gewoon een horrorfilm, en geen komedie.
Het gaat over de scène, niet de film.
En je moet toch wat als bijna alle scenes die jij leuk vond inmiddels weg zijn gestemd?
Tja, maar het eindresultaat is dan zoiets als een wijnverkoper die zijn wijn selecteert op basis van smaakproeven uitgevoerd door bierdrinkers 
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Die scene opzich vond ik ook al niet grappig. Wat is er dan zo grappig aan?
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
4-2
, de achterhaalde humor van MP weer door.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik hou enorm van Monty Python, maar die Killer Rabbit is echt ongeveer het allerslechtste dat ze ooit hebben gedaan. En die Holy Hand grenade is ook helemaal niet zo grappig, dat is standaard MP-voer. Ik kan zo vijftig scenes van hen opnoemen die origineler en grappiger zijn.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Die killer rabbit scene is geniaal. Niet eens zozeer door de killer rabbit maar wel door de reactie van bepaalde mensen op het beest. Ook de Holy Handgrenade speech is van grote klasse. En nog een goede punchline ook.
6-3
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ik hou enorm van Monty Python, maar die Killer Rabbit is echt ongeveer het allerslechtste dat ze ooit hebben gedaan. En die Holy Hand grenade is ook helemaal niet zo grappig, dat is standaard MP-voer. Ik kan zo vijftig scenes van hen opnoemen die origineler en grappiger zijn.
Inderdaad, ik vond de scène van het konijn erg flauw. De 3 vragen bij de brug, de openingscredits, de ridders van Ni en de brutale Fransen zijn zoveel beter dan dat. Jammer van Calvaire.
5-5
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
5-6
Vond die scene van Fight Club bij lange na niet de grappigste....Dan eerder die met het elastiekje, of in de Bioscoop
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
3.
American Psycho: 'Hip to be square' – moordscene
-
Big Lebowski: Jesus
1-0