- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmquotes
Knock-Out: Filmquotes
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ach, met voldoende tegenstemmen kom je uiteindelijk ook aan 5.
tegenstem
3-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
“Mijn tieten zijn te klein, billen zijn te week ik lijk bij jou godverdomme net een koe.”
Is toch een erg geestige tekst....of valt zelfs op mm de helft van de users over de woordjes tiet en kont. Lijkt wel alsof er in de twintig jaar dat Verhoeven is weggeweest nog niets is veranderd...
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-2 weer een matige nederlandse quote. Nederlandse citaten vind ik per definitie al niet mooi en deze is al helemaal verschrikkelijk. Dus ook hier een tegenstem.
Waarom zijn Nederlandse sitaten per definitie niet mooi? Wat is er mis met de Nederlandse taal? En zou je in dat geval niet eens een andere taal gaan spreken als je het er zo zwaar mee hebt?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Waarom zijn Nederlandse sitaten per definitie niet mooi? Wat is er mis met de Nederlandse taal? En zou je in dat geval niet eens een andere taal gaan spreken als je het er zo zwaar mee hebt?
Ik vind Engels ook veel flitsender. 
Tja, je moet weten wat je wil natuurlijk
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Ik kijk niet voor niets geen nederlandse films meer.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
“Mijn tieten zijn te klein, billen zijn te week ik lijk bij jou godverdomme net een koe.”
Is toch een erg geestige tekst....of valt zelfs op mm de helft van de users over de woordjes tiet en kont. Lijkt wel alsof er in de twintig jaar dat Verhoeven is weggeweest nog niets is veranderd...
Of te herkenbaar... 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
67. Caddyshack: “Cinderella story. Outta nowhere. A former greenskeeper, now, about to become the Masters champion. It looks like a mirac...It's in the hole! It's in the hole! It's in the hole!” - Jerry Maguire: “You had me at ‘hello.’”
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik vind engels idd lekkerder klinken, maar daarmee geef ik toch niet aan dat ik Nederlandse quotes per definitie niet mooi vind.... Deze van Turks Fruit mag ver komen van mij. Een in Simon en Soldaat van Oranje zitten ook een paar hele mooie.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
bij de laatste staat het nog 4-4
0-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-2 beide zwak
Maar het staat bij de vorige nog 4-4.
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Net stond er toch echt 5-3 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
1-5
68. Love Liza: “I own a plane and it runs on gas and I wanna fly the thing right fucking now!” - King Kong: “Oh, no, it wasn't the airplanes. It was Beauty killed the Beast.”
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-3
"Beep Beep Ritchie" fijn te leren dat dat volgens de meeste mm-ers een leuke opmerking is.
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
1-3
"Beep Beep Ritchie" fijn te leren dat dat volgens de meeste mm-ers een leuke opmerking is.
Nee er zijn gewoon 5 mensen die de andere quote nog slechter vonden.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Kan me nauwelijks voorstellen dat er iets slechter is dan BEEP BEEP RITCHIE.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
2-3 Love Liza
“I own a plane and it runs on gas and I wanna fly the thing right fucking now!”
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee er zijn gewoon 5 mensen die de andere quote nog slechter vonden.
Het humorloze zwarte kousen genootschap zeker. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die Turks Fruit-quote is totaal niet grappig. Die uit It ook niet, maar niet alle quotes hier moeten op hun humoristische waarde beoordeeld worden.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
5-3
69. Braindead: “Your mother ate my dog!” - Casablanca: “Round up the usual suspects!”
1-0