- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Black Comedy
Knock-Out: Black Comedy
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-3 Man Bijt Hond
C'est Arrive is nu nog de enige waardige winnaar in mijn ogen.
Ga maar even snel Visitor Q kijken.... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tegen de tijd dat ik die film klaar heb liggen om te bekijken is deze knock-out al afgelopen 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
4. Bizita Q (2001) - Oldboy (2003)
1-0
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
3-2
Ik heb op Pulp Fiction gestemd puur om die scene op de achterbank. Mooi staaltje zwarte comedy. Iets wat mij betreft totaal ontbreekt in Strangelove.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-2
Ik heb op Pulp Fiction gestemd puur om die scene op de achterbank. Mooi staaltje zwarte comedy. Iets wat mij betreft totaal ontbreekt in Strangelove.
Dat de gehele wereld tenonder gaat onder de optimistische tekst "We'll meet again" is aan je voorbij gegaan... 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Dat de gehele wereld tenonder gaat onder de optimistische tekst "We'll meet again" is aan je voorbij gegaan... 
Ehhh, vast niet, al herinner ik mij de scene niet meer. Ik vind Strangelove vooral een te grote, met typetjes bedekte, farce, om enigszins serieus te kunnen doorgaan als zwarte comedy. Had dat Monty Python gedoe er ook gewoon ingekunnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ehhh, vast niet, al herinner ik mij de scene niet meer. I
Is het Alzheimer, Corpsakow of heb je de film gewoon na 10 minuten uitgezet en je oordeel opgepend....:P
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Het is gewoon een film die ik sporadisch grappig vond, maar over het algemeen niet memorabel. Buiten het telefoongesprek is er mij niks positiefs bijgebleven. Verder wat irritatiepunten ivm belachelijke typetjes (die hitlerprof en die legergeneraal) en een paar domme vliegtuigscenes.
Verder is het een film die zoals zoveel films onder die 4* in een vergeten hoekje is geduwd. Maar heb het ding verder wel helemaal uitgezeten.
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Blijf het toch raar vinden dat smaak hier zo vaak wordt betwist. Dat een (persoonlijke) mening van een ander die niet strookt met 'het gros' en tegen de stroom in druist niet (zelfs wanneer voldoende beargumenteerd !) wordt aanvaard. Een mens zou er moe van worden. Wil wel even duidelijk stellen dat ik m'n pijlen niet op Reinbo persoonlijk richt. Je mag het verschijnsel rustig veralgemeniseren.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Blijf het toch raar vinden dat smaak hier zo vaak wordt betwist. Dat een (persoonlijke) mening van een ander die niet strookt met 'het gros' en tegen de stroom in druist niet (zelfs wanneer voldoende beargumenteerd !) wordt aanvaard. Een mens zou er moe van worden. Wil wel even duidelijk stellen dat ik m'n pijlen niet op Reinbo persoonlijk richt. Je mag het verschijnsel rustig veralgemeniseren.
Ach dat is de eeuwige discussie of je bij de ko's alleen cijfertjes moet invullen of ook een beetje mag zeuren. Ik ben meer van dat laatste. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Halve finale!
1. Pulp Fiction (1994) - Trainspotting (1996)
2. C'est arrivé près de chez vous (1992) - Bizita Q (2001)
Tot de 10 en 2 verschil.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1. Pulp Fiction (1994) - Trainspotting (1996)
0-1 veel meer comedy
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
beide niet echt zwart.. Jammer dat American Psycho eruit is..
2-2
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Kunnen we de tweede battle niet gewoon promoveren tot finale? 
2-3 Duidelijk lijkt me. Eén gepikte scene in Pulp Fiction kan weinig beginnen tegen Trainspotting.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Zwarter dan heel Trainspotting bij elkaar.. Als je het mij vraagt