- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cheesy 80's films
Knock-Out: Cheesy 80's films
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Finale:
Commando - Big Trouble in Little China
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-2 Minstens zo cheesy en ook de betere film. 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik heb vrede met Commando als winnaar.
Toch wel 80s action representatief, dat beeld van een beschilderde Arnie, met zi'n pecks en handgranatenverzameling.
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Mooie finale.
Moeilijke keuze, maar ik ga voor Big Trouble voor het feit dat Carpenter een regisseur is waar ik een zwak voor heb. Of moet dat zijn 'had', want de man maakt al een ganse tijd niet meer het soort van toppers die we van hem konden verwachten begin jaren '80.
4-4
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vind Big Trouble de rijkere film. Zit zo bordevol cheesy fantasie (Lo Pan, Three Storms, Egg Shen en vooral Jack Burton's T-Shirt) dat die verdient te winnen van het oergeestige maar erg platte Commando.
BTILC heeft overigens een erg leuke fansite Met een hilarische South park persiflage.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
eigenlijk moet iemand mark l effe mailen dat hij een KO gaat winnen. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
eigenlijk moet iemand mark l effe mailen dat hij een KO gaat winnen. 
Wie is Mark?
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Weer eens een hele andere winnaar
zelf niet gezien maar Robocop,Commando, Trouble in Little China en Conan the Barbarian zijn allemaal films op mijn too-see lijstje
misschien de enige knock-out waarvan de halvefinalisten geen top/tip materiaal zijn 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
We have a winner!

Dat Commando ooit nog een KO zou winnen....
Had liever BTILC zien winnen, maar dit is ook een van mijn favo films, die ik minstens 20 keer gezien heb. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
misschien de enige knock-out waarvan de halvefinalisten geen top/tip materiaal zijn 
Zou eerder willen beweren dat het de sterkste halve finales waren van alle KO's (Een keer 5* 2 keer 4,5*). Allemaal geweldige films. (op Conan na dan)