- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Film rebus
Film rebus
litjens999
-
- 532 messages
- 76 votes
maak met foto's een rebus die een film titel weergeven
degenen die het goed heeft plaatst de volgende

catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ok, ik kan alleen geen plaatjes plaatsen. Ik zal er een paar uitzoeken, en als jij ze dan wilt plaatsen.
litjens999
-
- 532 messages
- 76 votes
Ok, ik kan alleen geen plaatjes plaatsen. Ik zal er een paar uitzoeken, en als jij ze dan wilt plaatsen.

mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
[ img ] Link [ /img ] 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
[ img ] Link [ /img ] 
Ok, tnx a lot!
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Dit spel lijkt me niet zo'n goed idee...zoveelste filmgame waarin je moet raden welke film het is...het kan mij in ieder geval niet zoveel boeien...
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Dit spel lijkt me niet zo'n goed idee...zoveelste filmgame waarin je moet raden welke film het is...het kan mij in ieder geval niet zoveel boeien...
Tsja. Dan doe jij toch niet mee... 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik zal een hint geven: Kostuumdrama met twee Amerikanen in de hoofrollen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dangerous Liaisons (natuurlijk)... [wel een pittige voor velen omdat Liaisons niet echt een allerdaags woord is]
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Juist, waren de plaatjes wel goed gekozen?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
mwah, een liaison is een verbintenis (tja, probeer dat maar eens te 'hintsen' via een plaatje)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jou filmvoorkeur heeft je weer veraden ben ik bang. Je pakt wel vaker een favoriete film en dus was het vooral even puzzelen. Remains vond ik hier wel vaag overigens, maar ik snap hem wel.
Ik plaats zometeen een nieuwe. Even geduld.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hier is ie:

Volgens mij is hij super-makkelijk, maar dit zal sowieso niet het moeilijkste spelletje zijn 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Inderdaad, ik wist wel dat ie makkelijk was