- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-1 Je zou er bijna zelf door gaan roken.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes
86 Lord of the Rings Trlogy - Xich Lo [Cyclo]
1-0
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
4-1
Mocht het over kostuums, decors of special effects gaan zou ik niet twijfelen, maar visueel is LotR los van die dingen toch niet zo uitzonderlijk.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
4-1
Mocht het over kostuums, decors of special effects gaan zou ik niet twijfelen, maar visueel is LotR los van die dingen toch niet zo uitzonderlijk.
Zelfs vrij standaard, geen cliché uit de klassieke epossen (of is het epi?) wordt overgeslagen..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-1
7-5 kwa cameravoering is LOTR toch wel erg bijzonder.... ook de hele visuele trukenkast die gebruikt is om de Hobbits klein te doen lijken, gebruik speciale lenzen e.d. Veele prachtige helikopteshot en natuuroppnamens.....
maarr die blaue verf film is ook mooi en eeft nipt gewonnen al
87 The Beach - Any Way the Wind Blows
1-0
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Moeilijke
Vandaag de 2de film afronden maar het shot waarin het blonde meisje over straat loopt en loopt te lonken naar voorbijgangers is prachtig gefilmd, ik kreeg spontaan een zomers gevoel, zonder zon is geweldig! Dus:
1-1
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Lawrence of Arabia en Cidade de Deus eruit!
Ben benieuwd na mijn weekje vakantie wie er gewonnen heeft.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
2-4!
Tuurlijk Lawrence eruit ... tegen .Sora.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
88 Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring - Breaking the Waves
1-0 Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-0 Ik ken awtwb niet, maar kan me nauwelijks voorstellen dat die mooier is dan het werk van Darius Khondji voor The Beach. En ook flauw dat LotR er uit is door een paar tegenstemmer die de film niet leuk vinden.... Ik hoop echt dat mensen zich niet laten leiden door hun mening over de film......