- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
69 Once Upon a Time in America - Down by Law
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
70 Snatch - JFK
Beide zijn me in cinematografisch opzicht nooit opgevallen....
(JFK was een druk montage gedoe dat wel)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
3-1 Vind het wel vreemd dat enerzijds de richtlijn wordt gegeven "hoe mooi ziet een film er uit", en anderzijds wordt gezegd dat de montage niet meetelt.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Was qua cinematografie beide nauwelijks bijzonder.
4-2 dan maar.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-3 Als montage het ritme bepaald is het een onderdeel van de cinematografie zou je kunnen zeggen, daar waar het de vertelstruktuur bepaald zeker niet...... de opmerking vind je het mooi is om het eenvoudig te houden...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Bij Snatch is de montage een essentieel onderdeel van de visuele look. Je kan het mooi of lelijk vinden, maar opvallen doet het wel.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Bij Snatch is de montage een essentieel onderdeel van de visuele look. Je kan het mooi of lelijk vinden, maar opvallen doet het wel.
Ja, de montage doet 't. Verder Cinematografisch niet interessant.
4-5 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jammer van Snatch. JFK mag wel ver komen, maar had liever Snatch gezien.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
71 Triumph des Willens - O Brother Where Art thou
0-1
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
http://www.youtube.com/watch?v=jDZqPtGgoos
Wie dit weinig speciaal vindt mag mij trouwens wat andere films aanraden. Ik zit blijkbaar de verkeerde dingen te kijken.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Bokscenes is Raging Bull zien er tig, tig keer mooier uit vind ik (maar daar zal je het ongetwijfeld niet mee eens zijn
) .
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Fight Club, Raging Bull een paar klasse beter en mooier. Maar dat je de verkeerde films zit te kijken wisten we al. 
Wat veel erger is, is dat Natural Born killers niet mee doet. Da's kwartfinale materiaal.....