• 178.169 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.061 votes
Profile

Knock-Out: Beste Komedie 2006

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

0-2

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Laat maar is al twee keer geweest.

3-7 en 5-7 lijkt me duidelijk

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Over dictators gesproken ... er is geen enkele reden om die battle opnieuw te spelen, dus geen idee waarom je op blijft doorhameren.

Ook nog steeds geen argumenten gehoord.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

doe niet zo flauw zeikerd !!! Tegen Reinbo dan.

Ik vind het enorm flauw om bij een 6-stand, terwijl je weet dat het niet genoeg is, om dan een nieuwe ronde te plaatsen.

Onsportief spel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De handschoenen gaan uit

Moet ik nog een zevende stem voor Pulp Fiction plaatsen?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

doe niet zo flauw zeikerd !!!

Ik vind het enorm flauw om bij een 6-stand, terwijl je weet dat het niet genoeg is, om dan een nieuwe ronde te plaatsen.

Wie zeikt er nou en doet flauw, je was niet eens on-line toen LoB er door PF werd uitgekegeld...

en voor de 10e keer. het stond 3-7 toen we de volgende ronde plaatste. j.S. heeft daarna pas zijn sten verwijderd!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

FisherKing wrote:

Fair is dat ook niet, maar da's al veel gebeurd, en er is nog nooit een ronde voor herspeeld. Dus ik zie niet in waarom nu ineens wel.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik wil geen zeikerd zijn maar playtime - analyze this was toch niet afgelopen of draai ik nu helemaal door?

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

Zo gaan we niet veel verder komen, ik stel voor dat een neutrale moderator de knoop doorhakt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Het was 3-7 toen ik de volgende ronde plaatste. Zie ook het bericht van J.S. van DAARNA dat hij zijn stem wijzigde.....

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ach ja. Dat het nooit gebeurd is natuurlijk net zo'n reden dat geen hout snijdt. Mijn vader is ook maar 1 keer overleden, en niet meerdere malen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Het was 3-7 toen ik de volgende ronde plaatste. Zie ook het bericht van J.S. van DAARNA dat hij zijn stem wijzigde.....

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

lowhusky wrote:

Ik wil geen zeikerd zijn maar playtime - analyze this was toch niet afgelopen of draai ik nu helemaal door?

Nee dat is nu 1-6 voor Analyze This en we gaan tot de 7

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

1-7 Analyse This

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Go your gang

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

Verder nog een stem voor Pulp Fiction, brengt de stand op?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Pulp Fiction had toch al gewonnen met 7-5?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Being John Malkovich – Forrest Gump

1-0

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Qua Humor vind ik Life of Brian sterker. Die stem staat er nog niet Pulp Fiction beschouwen als een humor film, dan heb je wel een erg fout karakter. Vind ik dan. Ik vind het een wrange drama film. Snap uberhaupt niet dat ie bij de Beste Komedie staat.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

1-1

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

2-1

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

weer 2 geen komische films. Ik geef 10 stemmen voor Life of Brian. Dan mag ie door he

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

2-2

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

3-2

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Pulp Fiction beschouwen als een humor film, dan heb je wel een erg fout karakter. Vind ik dan. Ik vind het een wrange drama film. Snap uberhaupt niet dat ie bij de Beste Komedie staat.

Dan heb ik een een erg fout karakter. De Pinkster Gemeente vind hetzelfde van iedereen die LoB om te lachen vind.

En jij vond American Beauty (Dat diverse prijzen won bij de American Comedy awards) geen Komedie. Dus jij hebt geen idee. Zoveel is duidelijk....

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

4-2 Liever Malkovich dan een box of chocolates in elk geval

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

5-2 forrest gump was zo saai dat ik na een uur al in slaap viel

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Dan heb ik een een erg fout karakter. De Pinkster Gemeente vind hetzelfde van iedereen die LoB om te lachen vind.

En jij vond American Beauty.(Die diverse prijzen won bij de American Comedy awards) geen comedy. Dus jij hebt geen idee. Zoveel is duidelijk.

Ons smaakverschil mag nooit een reden zijn om Life of Brian weg te hameren. Dat is pas zielig

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.