- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laat maar is al twee keer geweest.
3-7 en 5-7 lijkt me duidelijk
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Over dictators gesproken ... er is geen enkele reden om die battle opnieuw te spelen, dus geen idee waarom je op blijft doorhameren.
Ook nog steeds geen argumenten gehoord.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
doe niet zo flauw zeikerd !!! Tegen Reinbo dan.
Ik vind het enorm flauw om bij een 6-stand, terwijl je weet dat het niet genoeg is, om dan een nieuwe ronde te plaatsen.
Onsportief spel.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De handschoenen gaan uit 
Moet ik nog een zevende stem voor Pulp Fiction plaatsen?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
doe niet zo flauw zeikerd !!!
Ik vind het enorm flauw om bij een 6-stand, terwijl je weet dat het niet genoeg is, om dan een nieuwe ronde te plaatsen.
Wie zeikt er nou en doet flauw, je was niet eens on-line toen LoB er door PF werd uitgekegeld...
en voor de 10e keer. het stond 3-7 toen we de volgende ronde plaatste. j.S. heeft daarna pas zijn sten verwijderd!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Fair is dat ook niet, maar da's al veel gebeurd, en er is nog nooit een ronde voor herspeeld. Dus ik zie niet in waarom nu ineens wel.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik wil geen zeikerd zijn maar playtime - analyze this was toch niet afgelopen of draai ik nu helemaal door?
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Zo gaan we niet veel verder komen, ik stel voor dat een neutrale moderator de knoop doorhakt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het was 3-7 toen ik de volgende ronde plaatste. Zie ook het bericht van J.S. van DAARNA dat hij zijn stem wijzigde.....
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ach ja. Dat het nooit gebeurd is natuurlijk net zo'n reden dat geen hout snijdt. Mijn vader is ook maar 1 keer overleden, en niet meerdere malen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het was 3-7 toen ik de volgende ronde plaatste. Zie ook het bericht van J.S. van DAARNA dat hij zijn stem wijzigde.....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik wil geen zeikerd zijn maar playtime - analyze this was toch niet afgelopen of draai ik nu helemaal door?
Nee dat is nu 1-6 voor Analyze This en we gaan tot de 7 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Verder nog een stem voor Pulp Fiction, brengt de stand op?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Qua Humor vind ik Life of Brian sterker. Die stem staat er nog niet
Pulp Fiction beschouwen als een humor film, dan heb je wel een erg fout karakter. Vind ik dan. Ik vind het een wrange drama film. Snap uberhaupt niet dat ie bij de Beste Komedie staat.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
weer 2 geen komische films. Ik geef 10 stemmen voor Life of Brian. Dan mag ie door he 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pulp Fiction beschouwen als een humor film, dan heb je wel een erg fout karakter. Vind ik dan. Ik vind het een wrange drama film. Snap uberhaupt niet dat ie bij de Beste Komedie staat.
Dan heb ik een een erg fout karakter. De Pinkster Gemeente vind hetzelfde van iedereen die LoB om te lachen vind.
En jij vond American Beauty (Dat diverse prijzen won bij de American Comedy awards) geen Komedie. Dus jij hebt geen idee. Zoveel is duidelijk....
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
4-2 Liever Malkovich dan een box of chocolates in elk geval 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
5-2 forrest gump was zo saai dat ik na een uur al in slaap viel
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dan heb ik een een erg fout karakter. De Pinkster Gemeente vind hetzelfde van iedereen die LoB om te lachen vind.
En jij vond American Beauty.(Die diverse prijzen won bij de American Comedy awards) geen comedy. Dus jij hebt geen idee. Zoveel is duidelijk.
Ons smaakverschil mag nooit een reden zijn om Life of Brian weg te hameren. Dat is pas zielig