- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Alleen omdat The Dude eruit is? 
Mwah Kikujiro is ook een leuke film 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dat was in Flodder 3 zo leuk, dat die opa ineens opstaat en wegrent
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Huh? Zie ik nou dat the Big Lebowski eruit is? Volgens mij komt dat alleen maar omdat hij vorig jaar won en mensen niet tweemaal dezelfde winnaar willen. Erg flauw vind ik zoiets. De Coens zullen het sowieso wel zwaarder krijgen dit jaar. Gelukkig zit de film waarom ik het meest gelachen heb, Monty Pyhton and the Holy Grail, er nog in.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Huh? Zie ik nou dat the Big Lebowski eruit is? Volgens mij komt dat alleen maar omdat hij vorig jaar won en mensen niet tweemaal dezelfde winnaar willen. Erg flauw vind ik zoiets.
Nochthans wordt Kikujiro op de site gewoon hoger gewaardeerd (met veel minder stemmen, maar toch).
2-2
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Maar TBL is wel een veel populairdere film. Kikijuro heeft ook het voordeel dat hij niet zo snel gezien gaat worden door mensen die niet van dat soort films houden en de film minder makkelijk verkrijgbaar zijn. In Zatoichi liet Kitano voor mij zien totaal niet over komische timing te beschikken. Maar goed, het volk beslist.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Tja, nu verwar je persoonlijke maatstaven met een algemene uitslag. In de 6-7 Coen films die ik gezien heb, bewijzen ze voor mij ook niks inventiefs te kunnen doen met humor. Daaruit besluit ik niet dat als een Coen film het haalt, dat iedereen maar tegen de andere film gestemd heeft.
Daarbij is het ook maar makkelijk steeds te zeggen dat kleinere films hoger gewaardeerd worden omdat enkel fans ze gezien hebben.