- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
9-12 schandalig !
Idd geliefde filmkijker 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Vorige keer won Jack Nicholson trouwens. En kwam Tadanobu Asano ook erg ver geloof ik.
Enige waar ik het niet mee eens ben zijn die plaatsingen. Zo heeft het hele knock-out principe niet veel zin meer.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Enige waar ik het niet mee eens ben zijn die plaatsingen. Zo heeft het hele knock-out principe niet veel zin meer.
Welke plaatsingen ? Dat opnieuw random doen ? Want het is toch zo dat een knock-out alleen maar KAN met een vaste plaatsing, anders moet je het Loterij gaan noemen.
Be my guest.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
In de originele loting zat Pacina - De Niro als battle in ronde 1. Die is verandert omdat het twee kanshebbers op een finaleplaats waren.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
In de originele loting zat Pacina - De Niro als battle in ronde 1. Die is verandert omdat het twee kanshebbers op een finaleplaats waren.
Oh, daar ben ik enorm op tegen. !
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Haha, en nu is het de finale.
Voor mij trouwens wel de perfecte finale, maar goed..
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dat maakt het nog schandaliger 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Bah wat flauw...
Bij een De Niro - Pacino finale stem ik dan maar niet. Al was ik al eerder opgehouden met meedoen als ik dit vanaf het begin had meegekregen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Haha Al Pacino vs Robert De Niro
Heeft echt het lot dat beslist?
In de allereerste ronde.
Geruild, voor de rest klopt het wel redelijk.
Waar slaat dit op 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
We kunnen misschien even opnieuw beginnen ...
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Dat was bij de vorige knock-out al duidelijk.
Die was een jaar geleden, niet meer dan normaal dat hij nog eens wordt overgedaan om te zien of de smaak van de gebruikers niet veranderd is.
Wat een gehuil trouwens over de De Niro-Pacino finale, het zijn beide toch wel zeker fantastische acteurs of niet?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Naast één opzienbarende rol van Pacino vind ik beide maar doorsnee vakmannen. Daarbij gaat het ook meer om het principe.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Op welke rol doel je dan, als ik vragen mag?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Wat een gehuil trouwens over de De Niro-Pacino finale, het zijn beide toch wel zeker fantastische acteurs of niet?
Je mist het punt. We zijn na bijna een maand bezig. En na een maand komen we erachter dat de finale een eerste ronde loting was 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Op welke rol doel je dan, als ik vragen mag?
Devil's Advocate. Is verder maar een persoonlijke mening. Maar in andere films is hij me nooit positief opgevallen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De Italiaanse omkoopschandalen zijn nu zelfs op MovieMeter te vinden ?
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Je mist het punt. We zijn na bijna een maand bezig. En na een maand komen we erachter dat de finale een eerste ronde loting was 
Ik doelde meer op Fisherking's post, over dat de Aziatische en Klassieke acteurs nooit verder kunnen komen dan De Niro en Pacino terwijl me dit toch perfect mogelijk lijkt.
Dat De Niro en Pacino in de eerste ronde normaal tegen elkaar moesten maar daarna verwisseld werden vind ik trouwens ook niet kunnen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Niet als ze in de eerste ronde tegen elkaar uit kwamen. Wat Moviefreak zegt. !
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Volgens mij mag deze KO als mislukt worden beschouwd.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Lijkt mij een vrij normale finale
.
Tenzij je de mensen die dus blijkbaar in de finale komen in de eerste ronde tegen elkaar wil zetten zodat er eentje op die manier uitvliegt veel eerlijker vind
.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Lijkt mij een vrij normale finale
.
Tenzij je de mensen die dus blijkbaar in de finale komen in de eerste ronde tegen elkaar wil zetten zodat er eentje op die manier uitvliegt veel eerlijker vind
.
Da's het idee van een knock-out, en dat krijg je met random lotingen. Als je het daar niet mee eens bent, moet je geen knock-out organiseren, maar een telling zoals in het Oscargebeuren spelletje.