- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6-3 Rains' rol in Casablanca is een van mijn favorieten. Geweldig gespeelt.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Claude Rains is vaak een kameleon, hij duikt helemaal in een rol en pas bij de eind-credits ontdek je dat hij die fantastische rol gestalte gaf, zoals de senator in Mr. Smith goes to Washington. Hij IS dan ook echt een senator, net zoals hij een politieofficier is in Casablanca. Ook speelt ie weer erg sterk in Notorious.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Sir Laurence is toch wel een klasse apart, Rains alleen in wat bijrollen gezien in.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Sir Laurence is toch wel een klasse apart, Rains alleen in wat bijrollen gezien in.
Dus bijrollen zijn automatisch minder waard... Er zijn toch genoeg films waarbij de bijrollen beter zijn dat de hoofdrol(len).
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Laurence Olivier kan wel veel gedaan hebben, maar ik vind hem een negatieve uitstraling hebben, met andere woorden, ik ben dus bijna nooit onder de indruk van hem. Als je dus ook weet dat ie zo haatzuchtig was dat Alec Guinnes geen prijzen kreeg doordat ie allerlei gemene spelletjes uithaalde, dan kan ik dus nooit voor die persoon stemmen. Olivier had gewoon ook nog eens een naar karakter. Tja, dat neem ik dan ook wel in de stemmen mee, omdat ik dat toch zie in zijn spel. Nee, hij heeft me zelden overtuigd. Die Olivier.
Claude Rains, daarentegen, en OOK een Brit, die bevalt altijd 
Bronvermelding heb ik oa via de Alec Guinnes (auto)Biografie.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Dus bijrollen zijn automatisch minder waard... Er zijn toch genoeg films waarbij de bijrollen beter zijn dat de hoofdrol(len).
Alleen niet de hoofdrollen van Sir Laurence Olivier