- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Slechtste Topfilm
Knock-Out: Slechtste Topfilm
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Solyaris - Rain Man
0-1
Ook van mij staan er nog twee 5 sterren films in
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-2 Mag vanwege zijn snelwegscène ook wel ver komen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pfff dodelijk saai vs Tom Cruise
2-2 dan maar (vond de snelwegscene de beste)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Serieus? Een van de weinige scènes die ik ooit in een film heb gezien en waarbij ik bijna in slaap ben gevallen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heeft de rest van je film dan weer wakker geschut....? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Heeft de rest van je film dan weer wakker geschut....? 
De tweede helft in de ruimte was al wat boeiender, ja. Maar het werd nooit vreselijk interessant. Zal mijn film wel niet helemaal zijn. Ik snap ook nog altijd niet waarom die snelwegscène erin zit. En vooral niet waarom hij zo'n eeuwigheid duurt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach ik heb hem 20 jaar geleden gezien. De snelwe scene is het enige wat me nog helder voor de geest staat, al vond ik hem toen ook wat lang. Sta op de pakketservice voor herziening, maar Tarkovski blijft balanceren tussen intrigerend en oersaai.....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
maar Tarkovski blijft balanceren tussen intrigerend en oersaai.....
Mee eens. Hij heeft met Solyaris een uitstekend verhaal en thema, maar hij weet het niet boeiend genoeg te brengen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hij neemt er zijn tijd voor en levert zo een veeleisende film af, maar als je in de stemming bent is het een adembenemende ervaring. De scene met Jagers in de Sneeuw van Breughel vind ik nog steeds een van de mooiste ooit, hoewel hij niet meer doet dan extreme uitvergrotingen tonen ben ik nooit dichter bij de zogenaamde 'esthetische ervaring' gekomen als toen ik dat zag. Maar de film is erg traag en als je hem op een fout moment bekijkt vast oersaai
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Die Breughel-scène vond ik net iets interessanter dan de snelwegscène, maar het zijn beide veels te lang uitgesponnen scènes die ik ook nog eens niet in verband kan brengen met rest van de film. Misschien dat ik daarom ook de remake beter vond.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Wat heeft iedereen toch tegen Solyaris 
En dan nog, iets tegen Solyaris hebben ok, maar slechter dan Rain Man 
In de tussentijd :
2-0 de Tweeling