- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Films uit dit decennium
Knock-Out: Films uit dit decennium
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
En dat Tokyo.Sora door is zegt ook wel weer veel over het niveau waarop sommige mensen stemmen. Zie ook Munich en nog wat andere voorbeelden 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zie het verband tussen de overwinning van Munich en Tokyo.Sora niet 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik zie het verband tussen de overwinning van Munich en Tokyo.Sora niet 
Dan vind ik je naïef. Ik word af en toe niet goed van dat soort geintjes. Er is nu een prachtige knock-out voor degene die het leuk vinden om topfilms naar huis te sturen. Laat die tegenstemmers daar maar lekker spelen zodat ze hier de boel niet hoeven te verzieken....
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Misschien is Tokyo.Sora gewoon een veel mooiere film dan The Pianist?
Dwejkk
-
- 301 messages
- 1884 votes
Bin-Jip - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
1-0
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Misschien is Tokyo.Sora gewoon een veel mooiere film dan The Pianist?
Dat zal best wel eens zo kunnen zijn maar die paar stemmers die hier meedoen zijn toch echt haast wel op één hand te tellen dus die tien stemmen duiden toch echt wel op een haat tegenover The Pianist. Verder maak ik mij niet druk en ga even lekker ontspannen met een mok thee de ontwikkelingen volgen in dit topic....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat zal best wel eens zo kunnen zijn maar die paar stemmers die hier meedoen zijn toch echt haast wel op één hand te tellen dus die tien stemmen duiden toch echt wel op een haat tegenover The Pianist. Verder maak ik mij niet druk en ga even lekker ontspannen met een mok thee de ontwikkelingen volgen in dit topic....
Tokyo.Sora doet het altijd wel goed in knock-outs, dus ik denk niet dat de overwinning specifiek komt omdat The Pianist de tegenstander was. Er heerst momenteel nou eenmaal een grote obsessie omtrent Aziatische films onder vaste users.
2-3 Eternal Sunshine
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
maar die paar stemmers die hier meedoen zijn toch echt haast wel op één hand te tellen dus die tien stemmen duiden toch echt wel op een haat tegenover The Pianist.
Tot nog toe is er geen regel dat je beide films moet gezien hebben om te stemmen. Ik stem enkel wanneer ik minstens één van beide films gezien heb (sommigen stemmen enkel op de beschrijving).
Wanneer ik één film gezien heb, denk ik na of ik heb goed genoeg vind om verder te gaan of niet. Ik persoonlijk vind "The Pianist" geen goede film, dus stem ik voor de andere.
Haat vind ik toch een overtrokken woord. Niet alles of iedereen dat of die ik niet graag zie, haat ik 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wacht, ik zie nou dat de vorige nog niet afgelopen was. We gaan tot de 7.
Cidade de Deus - Werckmeister Harmóniák
6-2
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Van de 10 stemmen die .Sora haalde hebben 6 mensen de film gezien. Van de 8 stemmen die The Pianist haalde heeft niemand .Sora gezien ... Tja hé.
Zowel in negatieve als in positieve zin. Genoeg mensen die uit reflex maar op de Amerikaanse titel stemmen.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
ho eens even, wie zegt dat geen stem uit hebben gebracht op een film betekent de film ook niet te hebben gezien?!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik was teleurgesteld en reageerde misschien iets te overtrokken. Maar het feit blijft wel dat ik tegenstemmen in sommige gevallen erg kinderachtig vind. Ik ga denk maar nog een pot thee zetten 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
ho eens even, wie zegt dat geen stem uit hebben gebracht op een film betekent de film ook niet te hebben gezien?!
Dat kan inderdaad. Toch verwacht je dat mensen hun stem uitbrengen als ze een film hebben gezien. Toch? 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Niet noodzakelijk. Maar de kans dat iemand .Sora gezien heeft en geen stem heeft uitgebracht is nu eenmaal relatief klein te noemen. Het is een film waar je best wat moeite voor moet doen om aan te komen. Onbekend, en enkel in Japan op DVD te verkrijgen.