- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Tip de User Game
Tip de User Game
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
eRCee, waarom heb je onderstaande film nog niet gezien? De andere topper van Leone heb je een 4.5 gegeven. Ik denk dat het toch wel iets voor jou zal zijn? 
Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
Alternatieve titel: The Good, the Bad and the Ugly
Ja, ik ben benieuwd. Een goeie western kan ik wel waarderen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik vind het moeilijk om iets te bedenken voor de mensen die getipt moeten worden, dus ga ik lekker willekeurig tippen aan mensen voor wie ik toevallig al eens iets in gedachten had 
Aan Doom raad ik What Lies Beneath aan. 
U-96 raad ik aan om Dirty Harry eens te gaan zien. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
ROOSKY, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij In the Mouth of Madness geweldig zal vinden. Macabere horror/thriller van de maker van jouw nummer 4. Zet jezelf op de lijst!!!
Ik vermoed dat ik die zeker leuk ga vinden. Ik weet niet 100% zeker of mijn dvd-speler regio 1 kan hebben, maar we hebben hier in Groningen een videotheek die em heeft, dus komt goed 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
U-96 raad ik aan om Dirty Harry eens te gaan zien.
Ik heb Dirty Harry weleens gezien, maar dat is een hele tijd terug.
Ik ben een slechte raadgever, maar ik raad jou Death Wish wel aan. Ik vermoed wel dat de film je zal bevallen. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik denk anders inderdaad dat het wel wat voor mij is. Ga ik zeker binnenkort zien! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik ga deel I en II binnenkort op DVD aanschaffen, dus kan je hem wel lenen. 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
deel III is wel veruit de beste "tip"
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Deel III is ook een tip, maar als je nog nooit een DW-film hebt gezien, is deel I het meest aanraadbaar. Niet meteen teveel geknal, maar meer de psychologische diepgang van het hoofdpersonage.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Waar blijft mijn tip mensen?
En ja, twee ons groente en twee stuks fruit ken ik al. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Tja, wat moet je V nou tippen? Die heeft alles al gezien. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ja, ik heb het ook geprobeerd. Je bent een moeilijk geval, V. Had je maar een film met De Niro over moeten laten. 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Haha, ok, ik weet waar ik aan toe ben.
Vanavond The Hitchhiker's Guide to the Galaxy dan maar.
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
He V heb je a Bronx tale al gezien, en anders Mystic River
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Gezien je top10 zou 'Chicago' uit 2002 wel eens leuk voor je kunnen uitpakken, pink_roosje. Of 'Moulin Rouge!' uit 2001. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Alastor ik raad jou Stalker (Tarkovsky) aan, als je die al hebt gezien heb ik ook nog Solyaris en Zerkalo voor je in de aanbieding.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Vrij voor de handliggende tips, maar toch bedankt! Die staan al een poosje op mijn verlanglijstje. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Vrij voor de handliggende tips, maar toch bedankt! Die staan al een tijdje op mijn verlanglijstje. 
Ik dacht al zoiets, maar ik dacht bij mezelf : laat ik dat laatste zetje nog eens proberen te geven 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
He V heb je a Bronx tale al gezien, en anders Mystic River
Jazeker, beide 4*. Blijkbaar ben ik echt een hopeloos geval.

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
V heb je Paths of Glory van Kubrick al eens gezien? Denk dat die je wel zal liggen anders.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Nee, en het verhaal spreekt me zeker aan. Hier moet ik eens snel achteraan. Madecineman, bedankt. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Madecineman, je hebt The Big Lebowski in je top 10 staan en ook Fargo hooggewaardeerd. Wat dacht je van O, Brother Where Art Thou? van de Coens?
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Gezien je top10 zou 'Chicago' uit 2002 wel eens leuk voor je kunnen uitpakken, pink_roosje. Of 'Moulin Rouge!' uit 2001. 
Chicago heb ik al eens gezien, vond ik inderdaad een goede film en moulin rouge staat al een tijdje op mijn te zien lijst. ThanX
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
O, Brother... staat inderdaad al een tijdje op mij to see-lijst, zal er maar eens werk van gaan maken binnenkort. THNX.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
The One Ring vond ik gelukkig iets minder moeilijk om te tippen. 
The King of Comedy
A Fistful of Dollars / For A Few Dollars More
Raging Bull
The Outlaw Josey Wales
Zit vast wel iets tussen. 
EDIT: En Open Range natuurlijk. 
Nog een EDIT: Jackie Brown lijkt me ook wel wat voor jou. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Raging Bull heb ik al lang gezien, de rest staat (al dan niet officieel) al op mijn nog zien lijst 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Herrison, jouw raad ik The Godfather Part II aan.