- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - Scenes!
Knock Out - Scenes!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
The Great Escape - Met Captain Mills op de motor
Kom & Zie - uitroeien dorp
0-1 Idi i Smotri
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jurrasic Park - T Rex speelt met auto (trillingen in het water)
King Kong - Gevecht met T-Rex
1-0
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
4-1
Schaam u, onwetende Jurrasic Park stemmers
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Lion King - Beginscene
Magnolia: lied dat de hoofdrolspelers zingen
0-1 wel lastig
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Paris, Texas - Relatie Travis en kind groeit
Misery - Knuppelscene
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
0-1. Grappig, in twee films met Kathy Bates is er een knuppelscene. In Dolores Claiborne namelijk ook. Wel heel goede scene in een zeer goede film.
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
1-1
Niet bepaald één scène trouwens, die groeiende relatie. De dialoog (aanvankelijk monoloog) achter glas was dat duidelijk wel. Voor mij een van de hoogtepunten uit de filmgeschiedenis.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik snap niet goed wat je bedoelt met die scene uit Paris, Texas, maar als het die scene achter glas is, dan mag die van mij de knock out winnen
. Maar dat is niet zo, want in die scene groeit er een andere relatie, namelijk tussen Travis en zijn ex-vrouw. Maar goed, de hele film is mooi dus ik stem er wel voor.
4-1
RolfWolf
-
- 1016 messages
- 1230 votes
Ik snap niet goed wat je bedoelt met die scene uit Paris, Texas, maar als het die scene achter glas is, dan mag die van mij de knock out winnen
. Maar dat is niet zo, want in die scene groeit er een andere relatie, namelijk tussen Travis en zijn ex-vrouw. De scène achter glas behoort zoals gezegd tot mijn topfavorieten, dus dat daarin Travis en zijn ex-vrouw optreden was me uiteraard niet ontgaan.
Wat ik aangaf, is dat de hier bedoelde groeiende relatie tussen Travis en zijn zoontje niet terug te voeren is tot één scène.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik denk dat die scene bedoeld wordt met die familiefilmpjes (vond ik niet zo sterk) of anders de rit in de auto en het wachten aan die bank (wel sterk) of gewoon het einde van de film (ook sterk). Misschien moet hier wat meer klaarheid geschapen worden, want zo gaat die scene nooit ver geraken als niemand weet wat ermee bedoeld wordt.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, ik zat ook al te denken waar het hier nu om ging. De scène achter het glas is inderdaad erg mooi. Stom dat ik vergeten ben die bij de voorbereiding te noemen, want nu zit ie er niet in geloof ik. De hier bovengenoemde "scène" is gewoon de halve film.
5-2
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Never been Kissed - Het wachten in het midden van dat stadion
Marathon Man - Is it Safe?
0-1