- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - Scenes!
Knock Out - Scenes!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Yes! Enter the Dragon terecht door! en de volgende twee scenes (een van de twee wordt de tegenstander in de volgende ronde) zijn easy meat!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Falling down - begin scene in file
Forrest Gump: ping pong
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
2-1 Ping Pong scènes in films doen het bij mij altijd goed al kan deze niet tippen aan de ping pong scène uit Lolita 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Godfather - Paardenhoofd
Cinderella Man: rondgaan met de pet
1-0
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
1-1
Alleen maar omdat ik meer heb genoten van Cinderella man dan van Godfather, en omdat ik weet dat die scene uit de Gothfather de koning alle scenes is en waarschijnlijk toch de hele knock out zal winnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee hoor, dat is de Helicopter aanval uit Apocalypse Now of tde Are you talking to me scene uit Taxi driver. (denk/hoop ik)
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Nee hoor, dat is de Helicopter aanval uit Apocalypse Now of de Are you talking to me scene uit Taxi Driver denk ik
Wat mij betreft wel 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Tja Apocalypse now moet ik nog zien, (hoor dat ie erg intens is, dus wil een goed moment uitzoeken). Maar wat die Taxi Driver scene betreft zit er wel waarheid in. Toch denk ik dat de beroemste scene ooit, die van de Godfather is. Ik kan wijnig scenes bedenken die zo een impact hadden als die.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja Apocalypse now moet ik nog zien, (hoor dat ie erg intens is, dus wil een goed moment uitzoeken). Maar wat die Taxi Driver scene betreft zit er wel waarheid in. Toch denk ik dat de beroemste scene ooit, die van de Godfather is. Ik kan wijnig scenes bedenken die zo een impact hadden als die.
Tja, maar het is maar een seconde of 10, niet echt genoeg om boven te komen drijven.... En ga maar snel apocalypse Now kijken, dan ben je ook voldaan als die straks gewonnen heeft. 
De beroemste scene is denk ik de douchescene van Psycho, maar dat is niet de beste en hij ligt er dan ook al uit.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Goodfellas: ontgroeningswelkom
Holy Grail - Knights of Hi
1-0
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Apocalypse Now - Brando monoloog "The Horrors"