- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out favoriete actrices
Knock-out favoriete actrices
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
3-3 Naomi's Role Model
Frances McDormand vind ik niet geweldig, vind het zelfs een irritant vrouwtje. Het komt vast wel goed.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Helena Bonham Carter - Katharine Hepburn
1-0
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Audrey is imo wat maten te groot voor Katharine.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
3-3 Naomi's Role Model
Frances McDormand vind ik niet geweldig, vind het zelfs een irritant vrouwtje. Het komt vast wel goed.
Eindelijk nog iemand die het daar mee eens is.Fargo vond ik erg matig.Waarom heeft die Frances in hemelsnaam voor die irritante rol een Oscar gekregen? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mooi dat je het zelfde vindt, dacht ook even dat ik alleen stond. 
Een matige actrice (en irritant) en een erg overschatte actrice imo.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ze is een stuk mooier, maar Katharine had wel veel meer ballen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Uma Thurman - Simone Signoret
1-0
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Katharine's On Golden Pond en Holiday tegenover Audrey's Charade, My Fair Lady, Always, Funny Face, Sabrina en Nederlands in Zeven Lessen.
Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik de films 3 a 4 jaar (op Always na), die van Katharine nog langer geleden, gezien heb, mijn kennis put ik vooral uit herinneringen. Binnenkort maar eens herzien want herinner me weinig van de films (weer met uitzondering van Always) alleen wat nog wel vers in mijn geheugen gegrifd staat is dat ik zeer onder de indruk was van Audrey en van Katharine helemaal niet.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Katharine's On Golden Pond en Holiday tegenover Audrey's Charade, My Fair Lady, Always, Funny Face, Sabrina en Nederlands in Zeven Lessen.
Voor wat het waard is (ik ken ze ook niet allemaal, maar weet wel dat K.H. een van de sterkste en magtigste vrouwen in Hollywood was en mede oprichter van United Artists.)
Hierbij haar palmares (de langste lijst van de imdb, denk ik)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
4-2
Indrukwekkende lijst ja maar dat zegt niet veel, beoordeel het liever zelf. 
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Dat lijkt me ook beter. Maar ze is in ieder geval de meest succesvolle en meest geprezen actrice ever.