- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Thrillers
Knock-out: Thrillers
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
M'n nummer 1 heeft gewonnen!
Niet echt een thriller, maar toch.
Go RD! 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Nou Tarantino, ik weet dat je wat hebt met Nederland dus misschien dat je dit leest: gefeliciteerd! 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Hehe. Niet echt een thriller Reservoir Dogs maar wel een hele coole film.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een misdaadfilm wint de strijd om beste thriller. 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Lastig om een dergelijke film in een hokje te plaatsten..
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik vind het eerder een misdaad film met komedie en thriller elementen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vergeet niet de actie, horror, drama en musical elementen....
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Het is gewoon een misdaad film.
Alsje het een Thriller noemt , is de film geflopt want het is absoluut niet spannend
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Ik wil niet vervelend doen, maar Reservoir Dogs lag er misschien wel uit op pagina 19. De vraag daar is namelijk op welk van de 2 Leno daar stemt...Er werd aangenomen voor Reservoir. Maar als hij op The Conversation stemde, lagen de Dogs eruit. Of zie ik dat weer helemaal verkeerd?
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Inderdaad, we beginnen overnieuw mensen 
Nee ik zag het verkeerd blijkbaar, maar ik stemde PRO Dogs!! Dus de uitslag is rechtsgeldig 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben even een middagje niet online en gelijk wordt dit spel beëindigt. Onverwachte winnaar. Ik heb 'm nog niet gezien ook.

Ik blijf het toch een schande vinden dat alle Hitchcocks er zo vroeg uit lagen. Een nog groter raadsel is me hoe een gemiddelde thriller als Arlington Road de halve finale wist te behalen.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2816 votes
waarom doen we nu niet eens een filmrol knock out. Ik weet dat ik beter zelf een topic dan was begonnen maar ben te lui om al de rollen samen te stellen.
. iemand daar wel zin in?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Klinkt allebei leuk, die soundtracks kan misschien als de James Bond song knock out is afgelopen.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Bad guy, filmposter, filmpersonage knock out (ik kan nog wel even doorgaan..). Dus als je je echt verveelt..
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
waarom doen we nu niet eens een filmrol knock out. Ik weet dat ik beter zelf een topic dan was begonnen maar ben te lui om al de rollen samen te stellen.
. iemand daar wel zin in?
Ik wil dat heel graag doen, maar het word heel lastig om er geen te vergeten. Ik zal eens kijken hoe veel ik er kan vinden.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Mr. Blonde moet er in ieder geval in, en Dr. H. Lecter natuurlijk!
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
En na gisteren Fear...Vegas gezien te hebben moet Raoul Duke (Depp) er ook in! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Om de lijst samen te stellen gebruik ik in ieder geval het favoriete filmpesronage-topic hier op Moviemeter (ik schrijf alle genoemde over), AFI's greatest Heroes & Villains-lijst (misschien wel met alle genomineerden), Premier Magazine's 100 greatest characters of all time en Movieline best Female Character roles, omdat anders het vrouwelijk aanbod eerlijk gezegd wat karig is. Ik weet niet op hoeveel personages ik dan zit (veel in ieder geval), maar ik ben bang dat het overheerst zal worden door personages uit Engelstalige films. Als iemand nog een lijst met interessante personages uit de Europese en Aziatische cinama weet, laat het mij dan weten dan zet ik ze ertussen.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
ja ik had niet naar de 1e pagina gekeken ik dacht dat jullie gewoon alles verzinde maar ik heb m al verwijderd 
maar alles goed