- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Wie ben ik? (noem de bad guy/girl)
Wie ben ik? (noem de bad guy/girl)
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Hij komt uit een minder bekende film van een heel bekende regisseur.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Hij komt uit een minder bekende film van een heel bekende regisseur.
Dan moet dit het zijn
De vrachtwagen uit Duel van Spielberg, als dit hem is, dan is het door de laatste tip die je gaf dat ik er achter kwam. En volgens mij klopt het. Jaws= Spielberg, persoon in de kop= Chauffeur in de cabine, debuut= Spielberg,
begrijp alleen de link met de spin uit wild wild west niet goed, niet anders dat deze ook mechanisch is, of bedoel je de manier waarop zowel truck als spin aan het einde komen. verschillende namen, bedoel je daarmee verschillende merken?
Maar bij mijn weten was Duel een TV productie.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Wel, met verschillende namen bedoelde ik eigenlijk de verschillende nummerplaten van de truck (voor elke staat één), daarom kan je hem dus ook verschillende namen geven.
De spin uit Wild Wild West zat er het dichtste tegen omdat ze inderdaad ook bestuurt word door iemand en mechanisch is. Er waren mensen die het in een verkeerde categorie zochten (demonen, dieren,...)
Ben niet 100 percent zeker maar ik dacht dat Duel een TV-productie was (film van de week bij ABC) die zo'n hoge kijkcijfers had, dat ze werd bekeken als een film.
Geef toe, hij was erg verwarrend. Goed gevonden Waidman.
Jij mag.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Wel, met verschillende namen bedoelde ik eigenlijk de verschillende nummerplaten van de truck (voor elke staat één), daarom kan je hem dus ook verschillende namen geven.
De spin uit Wild Wild West zat er het dichtste tegen omdat ze inderdaad ook bestuurt word door iemand en mechanisch is. Er waren mensen die het in een verkeerde categorie zochten (demonen, dieren,...)
Ben niet 100 percent zeker maar ik dacht dat Duel een TV-productie was (film van de week bij ABC) die zo'n hoge kijkcijfers had, dat ze werd bekeken als een film.
Geef toe, hij was erg verwarrend. Goed gevonden Waidman.
Jij mag.
Toch goed bedacht Dante ga proberen om ook een goede te posten, even geduld.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
De nieuwe 
Ik had de oplossing in de palm van mijn hand.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik kan niet op de naam komen, maar gaat het om die horrorfilm met die vent die een flesje met het bloed van Jezus draagt?
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Ik kan niet op de naam komen, maar gaat het om die horrorfilm met die vent die een flesje met het bloed van Jezus draagt?
Koud
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Charles F. Kane uit Citizen Kane.
Ook KOUD
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
'Captain Barbossa' uit 'Pirates of the Caribbean'?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Toevallig net gezien. Die Duitser in Raiders of the Lost Ark?
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Toevallig net gezien. Die Duitser in Raiders of the Lost Ark?
Petje af Goodfella, dit was toch een lastige omdat de film alweer wat ouder is, even een vraagje heb je KOUD als hint opgepakt, in ieder geval jouw beurt.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Puur toevallig keek ik de film vanmiddag voor het eerst. Die Duitser deed zijn hand omhoog en toen zag ik een teken in die hand, waarop ik direct aan dit topic dacht. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Nieuwe:
We zouden strijden om de buit, maar eenmaal daar bleek ik niet in staat het verschil te kunnen maken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Eli Wallach in The Good, the Bad and the Ugly?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Eli Wallach in The Good, the Bad and the Ugly?

The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nieuwe:
"Ik hou van zowel slakken als oesters"
Lijkt me wel makkelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nee. Het gaat hier echt om een schurk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Geen idee welke gozer je bedoelt, maar het is geen personage uit Dr. Strangelove. Maar je zit ergens een beetje in de goede richting te denken.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik had ook niemand op het oog uit die film, maar misschien was het toevallig wel die film en had je het goed gerekent.