- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Cinema Bizzarro challenge
Cinema Bizzarro challenge
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever De challenge is denk ik aan zijn einde? Dank je wel voor het organiseren! Het was een leuk initiatief! En toch weer aardig wat films van mijn lijstjes af kunnen strepen.
Inderdaad gisteren was de laatste dag van deze challenge. Mijn excuses dat ik de laatste weken zo weinig aanwezig was. Net als John Milton had ik behoefte aan andere dingen dan film plus na de werkdag had ik daar ook weinig zin in en in de weekends was er ook van alles. Hoe dan ook vond ik het een leuke challenge en hoop voor jullie hetzelfde. Dank aan iedereen voor de deelname. Ik zal later nog een eindstand opstellen. Ik heb een vermoeden dat jij ook de eindwinnaar bent. 
Bij deze sluit ik deze challenge officieel af. De volgende zal wellicht de horrorchallenge zijn.
Woland
-
- 4796 messages
- 3815 votes
Ik was vanwege vakantie e.d. ook niet meer zo actief, maar heb me uitstekend vermaakt met de challenge en toch nog een hoop kunnen kijken wat erbinnen viel. Veel valt toch al snel binnen scifi, fantasy, turkey of één van de horrorcategorieën, blijkt. Bedankt aan alle deelnemers en natuurlijk aan alexspyforever voor de organisatie 
Number23
-
- 8638 messages
- 5675 votes
Ik denk dat ik nog nooit zoveel heb gekeken tijdens een Challenge, mijn geluk dat ik redelijk wat sci-fi kijk.
Thanks voor het organiseren en wederom veel inspiratie opgedaan!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
alexspyforever bedankt, achteraf toch meer vermaakt dan ik had gedacht
.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4883 votes
Leuke challenge. En toch een aantal films in mijn watchlist opgenomen. Niet dat ik enorm actief was, maar als er een film voldeed aan de voorwaarden, werd deze onmiddelijk hier geregistreerd. Ik kijk wel enorm uit naar de horror-challenge