- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- K.O. Topfilms (3000+ stemmen)
K.O. Topfilms (3000+ stemmen)
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
The pianist niet gezien, Fight Club in m'n top 10.
:/
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Spannend, moet The Pianist wel nog zien... maarja... als ik hem nu kijk zal het wellicht te laat geweest zijn om de battle te beslissen. Hoop dat Fight Club het haalt.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik ga dan toch nog The Pianist kijken, voor het geval dat het terug 8-8 wordt, en sowieso moet ik hem wel eens zien.
Zal wel pas rond 10 a 11 uur klaar zijn.
scorsese
-
- 13165 messages
- 11077 votes
Fight Club doet z'n naam wel eer aan.
Ben je de eerste regel van Fight Club vergeten?
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
'Tyler Durden would not approve'. Nou kom op horizons, John Milton Ajax&Litmanen1. Verlos ons.Dievegge
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Spannend, moet The Pianist wel nog zien... maarja... als ik hem nu kijk zal het wellicht te laat geweest zijn om de battle te beslissen.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Spannend, moet The Pianist wel nog zien... maarja... als ik hem nu kijk zal het wellicht te laat geweest zijn om de battle te beslissen. Hoop dat Fight Club het haalt.
Ik heb voor Fight Club gekozen, maar The Pianist is een fantastische film. Ga hem zien.
Ps. Yeah!!!!!!!!! Fight Club
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Requiem for a Dream (2000) vs. Inception (2010)
OMG, wat een battle. (1,0*) - (1,0*). De vraag is dus welke film is het slechtst. Goede denkvraag. Beide films belanden voor mij in een flop 10 van slechtste 10 films die ik al gezien heb.
0-1 dan maar.
Ik heb gisteren nog een discussie gehouden op de pagina Requiem achter de redenering waarom, maar in het kort quote ik Lavrot even.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Ik heb voor Fight Club gekozen, maar The Pianist is een fantastische film. Ga hem zien.
ga ik nu doen. Stond sowieso nog in het rijtje films dat ik deze of volgende maand wou zien... en mits ze In The Mood For Love nog niet hebben in de bib... viel het plan om die film te kijken in het water.
Uier
-
- 2006 messages
- 3749 votes
1-3
Beide films beoordeeld met 4.5* en meerdere malen gezien. Toch maar Inception dan...
1-2. Ik krijg altijd hoofdpijn van Requiem.
Heerlijke themesong wel.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
1-3
Beide films beoordeeld met 4.5* en meerdere malen gezien. Toch maar Inception dan...
Heerlijke themesong wel.
De themesong is nog de reden waarom de film 1,0* krijgt, en niet 0,5* krijgt. Al heb je het na een tijd ook wel gehoord. De themesong is natuurlijk ook superbekend, en vaak voor apocalyptische doomsdayvideo's gebruikt op youtube / het internet. Daarom dat ik het als kind al erg goed kende.
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
12. Heat (1995) vs. Lost in Translation (2003)