- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- K.O. Films met meeste stemmen (per decennium)
K.O. Films met meeste stemmen (per decennium)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
8-8 hopelijk wint die maffia-glorificatie niet.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Geen eitje dus deze battle, toch prettig paasfeest! 
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Dank je wel Brix, hetzelfde voor allen, ook al glipte het eerste ei dan al meteen uit m'n handen vanochtend ? (gelukkig geen zàchtgekookt exemplaar) (het ei dan)
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Voor de belangstellenden:
Ik heb weer even een filmquiz geplaatst. Film >> Filmgames >> MovieMeter Contest
Mocht je er aan mee willen doen, wel eerst even goed de spelregels lezen! 
Alathir
-
- 2125 messages
- 1635 votes
10-9
Ik vind ze geen van beiden geweldig (3.5*-2.5*). Ik kan dus heel objectief stemmen in deze finale.
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
"This suspense is terrible - I hope it will last!" (Oscar Wilde) Wie verlost ons uit deze patstelling tussen Travis Bickle en Don Corleone, en waar gaan die (minstens) twéé stemmen vandaan komen?
BBarbie
-
- 12893 messages
- 7675 votes
Film Pegasus, mister blonde, Justinw, stinissen, Badalamenti, mr rumson, scorsese, Tommeh, Lord Flashheart, Flavio, [Preketero]
Lees onderstaande noodkreet van Roger Thornhill en verlos hem uit zijn lijden 
"This suspense is terrible - I hope it will last!" (Oscar Wilde) Wie verlost ons uit deze patstelling tussen Travis Bickle en Don Corleone, en waar gaan die (minstens) twéé stemmen vandaan komen?
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Voor deze spannende finale moet ik helaas passen .
Het zou niet eerlijk zijn om op deze finale te stemmen omdat het te lang geleden is dat ik deze twee films gezien heb .
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Kortom, dit wordt de John Isner vs Nicolas Mahut (Wimbledon 2010, 70-68) van deze K.O. Maar het is dan ook wel een prachtige finale met twee klassiekers, die ook nog eens de definitieve doorbraak van twee van de grootste acteurs van de zeventiger jaren (en ook daarna soms nog) brachten. Mijn hart ligt bij Taxi driver, maar ook met The Godfather als winnaar zou ik vrede hebben.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
12-12 
Heb beide films dezelfde score gegeven maar neig toch meer naar Taxi Driver
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Ah... dan toch a final vote we couldn't refuse. Een mooie lange K.O. met een grote winnaar (#2 in de MovieMeter-top-250), en BBarbie dank voor de organisatie!
Woland
-
- 4796 messages
- 3815 votes
Het is toch echt Taxi Driver dat gewonnen heeft, waarde Roger. 
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Wàt? Maar je hebt gelijk... Dat maakt van mij helemáál een gelukkig mens!

Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Hallelujah !!! 
Het maakte mij al lang niet meer uit welke winnaar het zou worden 
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Proficiat ! Mooie, spannende finale !