- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO van Horrorfilm personages
KO van Horrorfilm personages
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Spannend!
Inderdaad kan nog alle kanten uit al is momenteel nog het voordeel in het kamp van Pinhead, nog een 3-tal uurtjes te gaan maximum
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
10-9 Erg moeilijke dit. Vind het alletwee super sterke monsters 
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3835 votes
Euh, hebben we nu een winnaar of moeten we nog wachten tot er twee verschil tussen zit? 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Euh, hebben we nu een winnaar of moeten we nog wachten tot er twee verschil tussen zit?
2 verschil ja maar sowieso eindigt deze om 14:02 uur. Voordeel ligt nu bij de Xenomorph.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Zou toch niet dat de finale beslist wordt op tijd.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak....
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
2 verschil ja maar sowieso eindigt deze om 14:02 uur. Voordeel ligt nu bij de Xenomorph.
Laatste tussenstand met 2 verschil was nogthans in voordeel van Pinhead.
gisteren om 23:30 uur
7-9

Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Stop Xenomorph en Pinhead in een kooi, en laat ze het lekker zelf uitvechten.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Goede finale, goede winnaar!
Dank aan de organisatie! 
Noodless
-
- 10040 messages
- 6176 votes
Nice ? had wel nooit gedacht van in het begin dat hij zover zou komen...laat staan winnen. Het is een icoon, maar eerlijk gezegd dacht ik ook eerder aan andere horrorkarakters ondanks deze wel mijn favoriet is. Ook leuke discussies gezien. Het blijft ook maar een spel he. Hoe moet ik nu Alien binnenkort bekijken als Horror of SF bij KO Horror? Pfffff ? ook dank aan de organisatie.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Nogmaals dank allemaal, zie jullie heel snel weer bij de challenge, althans dat hoop ik toch dat jullie daar ook zo enthousiast gaan meedoen als hier 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Pinhead dus? Zeker mooi! Niet verwacht dat hij zover zou komen maar als character briljant. Alleen jammer dat er zoveel teleurstellende Hellraiser sequels zijn.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Pinhead dus? Zeker mooi! Niet verwacht dat hij zover zou komen maar als character briljant. Alleen jammer dat er zoveel teleurstellende Hellraiser sequels zijn.
Neen Xenomorph heeft gewonnen, maar veel maakt het niet meer uit, het was het plezier van het spel.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3835 votes
Dank je wel aan de organisatoren. Het was weer super.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ach. Heb ik de finale gemist anders had ik zeker op Pinhead gestemd 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Met 10-9 en 11-9 is de Xenomorph toch de winnaar?
Jammer dat ik deze KO een beetje uit het oog ben verloren. Wel een verdiende winnaar.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Met 10-9 en 11-9 is de Xenomorph toch de winnaar?
Jammer dat ik deze KO een beetje uit het oog ben verloren. Wel een verdiende winnaar.
Ja, dat had ik ook aangegeven hoor. Je bent ook nog steeds welkom bij de horrorchallenge