- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Poster Knock-Out 'De Foute Film'
Poster Knock-Out 'De Foute Film'
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
2-1
Ik ga zogauw dit hier is beslist nog een kort KO'tje tussendoor gooien want het is nog lang tot vrijdag...
Ben dat nu vlug in elkaar aan het steken.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik ga zogauw dit hier is beslist nog een kort KO'tje tussendoor gooien want het is nog lang tot vrijdag...
Ben dat nu vlug in elkaar aan het steken.
Teveel vrije tijd?
Ik ben benieuwd wat er nu weer uit de hoge hoed getoverd wordt 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Teveel vrije tijd?
Ik ben benieuwd wat er nu weer uit de hoge hoed getoverd wordt
Nuja ik kan van thuis uit werken en vanuit mijn werk moet ik ook vaak op internet dus MM staat bijna altijd open. En ik krijg niet veel andere posters door van de users voor de favoriete films dus daar heb ik ook nauwelijks werk mee.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
5-4 maar voor mijn gevoel hebben de allerfoutste films de finales niet gehaald.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
5-4 maar voor mijn gevoel hebben de allerfoutste films de finales niet gehaald.
Welke waren dat voor jou?
Ik ga sowieso van start met de videogames film KO als het hier om 18u nog niet is beslist.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik had geen favorieten, maar vind deze twee wel vrij correct voor de finale, qua stemgemiddelde en poster vind ik ze ook niet echt fout.
Maar goed, bij de actie-k.o. heb ik hetzelfde wat betreft de finalisten (ook twee vrij standaard films), zal wel aan mij liggen 
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Ach, een nerd die door een grap in een chemisch vat valt en er totaal misvormt uitkomt, waarna hij als een ware superheld de misdaad bestrijd. En aan de andere kant hebben we een scene waarin drie clowns een ballon opblazen, die in de vorm van een hond maken, en de ballon vervolgens gebruiken als speurhond om de indringers te vinden.
Twee prima finalisten wat dat betreft.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Ach, een nerd die door een grap in een chemisch vat valt en er totaal misvormt uitkomt, waarna hij als een ware superheld de misdaad bestrijd. En aan de andere kant hebben we een scene waarin drie clowns een ballon opblazen, die in de vorm van een hond maken, en de ballon vervolgens gebruiken als speurhond om de indringers te vinden.
Twee prima finalisten wat dat betreft.
+1 zijn ook leuke films trouwens!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik zie dat het afgelopen is, met toxic avenger als winnaar!
Goed gedaan en bedankt, Gang_Star het was een heel leuke KO 
Bij deze zijn jullie uitgenodigd om hier te komen stemmen om de tijd tot vrijdag vol te maken 
Film >> Filmgames >> Poster KO films gebaseerd op videogames
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Thank you 
alexspyforever, Boeikens & Flat Eric mijn dank voor jullie hulp met het plaatsen. Mocht ik een ander nog vergeten, dan geldt dat ook voor diegene. En stemmers, uiteraard ook bedankt 
Ik heb aangegeven dat ik stop met organiseren van ko's, waarbij ik ook blijf, maar dan is het echt toevallig dat mijn beide lopende ko's op precies dezelfde dag eindigen. Alsof het zo heeft moeten zijn 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Hè, net de finale gemist
Bedankt voor de organisatie Gang_Star!
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Bedankt Gang_Star, alexspyforever, Boeikens en Flat Eric voor deze leuke KO 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ggd alexander038 jij en ook anderen mogen meestemmen bij deze korte KO 
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Ggd alexander038 jij en ook anderen mogen meestemmen bij deze korte KO 
Ik ben geen gamer de Playstation 1 was mijn laatste spelcomputer maar ik zal wel een paar stemmen uitbrengen 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik ben geen gamer de Playstation 1 was mijn laatste spelcomputer maar ik zal wel een paar stemmen uitbrengen
Was ook mijn laatste console, maar ik wou gewoon iets hebben waar niet te veel films van uit gebracht zijn, perfect voor een snelle KO 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Op basis van de poster denk ik dat het een goede foute winnaar is.
Gang_Star bedankt voor het organiseren, was een origineel en leuke KO!
Als je tijd en zin hebt, kom even langs bij Film >> Filmgames >> Poster KO films gebaseerd op videogames
MovieMind en anderen idem dito 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Ik zie dat het afgelopen is, met toxic avenger als winnaar!
Goed gedaan en bedankt, Gang_Star het was een heel leuke KO 
Bij deze zijn jullie uitgenodigd om hier te komen stemmen om de tijd tot vrijdag vol te maken 
Ik ben totaal geen gamer maar kom zeker eens zien 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5318 votes
Thank you 
alexspyforever, Boeikens & Flat Eric mijn dank voor jullie hulp met het plaatsen. Mocht ik een ander nog vergeten, dan geldt dat ook voor diegene. En stemmers, uiteraard ook bedankt 
Ik heb aangegeven dat ik stop met organiseren van ko's, waarbij ik ook blijf, maar dan is het echt toevallig dat mijn beide lopende ko's op precies dezelfde dag eindigen. Alsof het zo heeft moeten zijn
Graag gedaan, was een super K.O. Gang_Star