• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.280 votes
Profile

Vampireposter Knock-out (2015)

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Flat Eric wrote:

EK, WK, is gezellig met een drankje en een grote schaal bitterballen en vlammetjes erbij.

Heerlijk

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

NOGMAALS DE EINDSTAND OP BASIS VAN DE 24-UURS REGELING!!!

Fright Night 39 (+2)

Underworld 35 (+1)

Underworld: Rise of the Lycans 28 (+3)

DE EERSTE PLAATS (GOLD).

(afbeelding)

Fright Night (1985).

DE TWEEDE PLAATS (SILVER).

(afbeelding)

Underworld (2003).

DE DERDE PLAATS (BRONZE).

(afbeelding)

Underworld: Rise of the Lycans (2009).

We kunnen er niet omheen beste MM-users, de poster van de film Fright Night (1985) is en blijft gewoon ijzersterk en zeer populair onder ons. Ik vind het een zeer uitzonderlijke prestatie dat de Fright Night

poster uit (1985) in twee verschillende ko's tot de nummer 1 is verkozen: ( Film >> Filmgames >> Illustrated Horror Poster Knock-out & Film >> Filmgames >> Vampireposter Knock-out (2015) ).

Ik kan jullie dan ook melden dat ook in mijn ogen F. N. (1985) een zeer terechte winnaar is .

De nummers 2 & 3: Underworld, mooie duistere posters en al helemaal vette films. Ook dit is een knappe prestatie, twee Underworld filmposters in een finale. Ik ben een tevreden klant tot en met.

Voor de rest:

Iedereen bedankt voor het stemmen / plaatsen van de battles. Zonder jullie allemaal is een geslaagde ko gewoonweg niet mogelijk, ik vond het weer ouderwets gezellig .

Merci bien .

Tot slot:

Als iemand aan mij zou vragen van H. T. wat vind jij nou het allerleukste om op MM te doen, dan zal mijn antwoord als volgt zijn:

Het organiseren van poster ko's samen met alexspyforever.

Ik heb het weer ontzettend naar mijn zin gehad Belgische gapperderflap en ik hoop jij en uiteraard de rest ook. Jij loopt niet weg van een beetje zweet op jouw voorhoofd, bedankt voor al jouw hulp & zeer leuke pm's malle malle .

Proost op een zeer geslaagde ko

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTNaYnp2LNLpNnwO8I8DCt7Nr6lavWUNugcAl0sP24EAWTO_c0s

Mvg,

HALVE TAMME.

• 13470 messages
  • 1305 votes

Ik kan het niet laten beste MM-users (er zitten toch weer

fraaie posters tussen).

Ik moet echt een hobby gaan zoeken .

Film >> Filmgames >> Music Poster Knock-Out (2015).

Wees welkom!

HALVE TAMME.

• 13470 messages
  • 1305 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.