- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Poster Knock-Out Actiefilms (2015)
Poster Knock-Out Actiefilms (2015)
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13478 messages
- 1314 votes
2-6 / The Warriors.
-
- 13478 messages
- 1314 votes
Battle 4:
Serbuan Maut (2011).

Vs.
Ying Xiong (2002).

T/m 6, 1 verschil.
-
- 13478 messages
- 1314 votes
1-0 / Serbuan Maut.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Stemmen veranderen behoudens vergissing vind ik toch niet dat we moeten toelaten, je kiest toch voor degene die je het beste vindt niet om de KO sneller te doen gaan.
Nuja het is aan Gang_Star om daarover te beslissen hij is de baas van deze KO.
4-2 Ying Xiong
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11941 messages
- 5344 votes
4-3 maar beiden niet mooi.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Even online via telefoon. Misschien dat ik vanmiddag nog even een keer kan komen kijken anders word het vanavond weer. Zoals ik kan zien is er geen stem gewijzigd, maar ik ben geen voorstander van opeens een stem te veranderen alexspyforever helemaal niet om een battle zo snel mogelijk te laten eindigen.
Kondoro
-
- 11534 messages
- 2873 votes
Stemmen veranderen behoudens vergissing vind ik toch niet dat we moeten toelaten, je kiest toch voor degene die je het beste vindt niet om de KO sneller te doen gaan.
Nuja het is aan Gang_Star om daarover te beslissen hij is de baas van deze KO.
Het was maar een geintje die ik heb gemaakt. Wat MovieMind daarna doet heb ik niet mee gekregen. Mocht er niets gebeurd zijn vind ik dit bericht een beetje overbodig. Of kunnen we de laatste tijd niet meer tegen geintjes? Ook naar Gang_Star, ik weet niet waar het zo vandaan komt maar het lijkt er weer verdacht op dat sarcasme dus niet word gezien als iets leuks? Puur sarcastische opmerking van mij naar MovieMind omdat het al wat langer wachten was. Geintje moet kunnen niet
? Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Het was maar een geintje die ik heb gemaakt. Wat MovieMind daarna doet heb ik niet mee gekregen. Mocht er niets gebeurd zijn vind ik dit bericht een beetje overbodig. Of kunnen we de laatste tijd niet meer tegen geintjes? Ook naar Gang_Star, ik weet niet waar het zo vandaan komt maar het lijkt er weer verdacht op dat sarcasme dus niet word gezien als iets leuks? Puur sarcastische opmerking van mij naar MovieMind omdat het al wat langer wachten was. Geintje moet kunnen niet
? Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Ik had begrepen dat je het voor de grap riep, dus geen probleem. Dat mag ook. Ik reageer op alexspyforever met hoe ik erover denk, ik wist dus ook niet of het over je opmerking ging of dat er echt iemand zijn stem had veranderd. Dus no worries, be happy 
Kondoro
-
- 11534 messages
- 2873 votes
Ik had begrepen dat je het voor de grap riep, dus geen probleem. Dat mag ook. Ik reageer op alexspyforever met hoe ik erover denk, ik wist dus ook niet of het over je opmerking ging of dat er echt iemand zijn stem had veranderd. Dus no worries, be happy
Aha oke. Sorry, beetje gestrest hier, thanks examens hahahaha!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik wist dat ook dat Kondoro dat voor de grap zei en heb ook meteen een pm naar hem gestuurd met "no worries". Mij was het vooral te doen omdat BlueJudasKiss wel degelijk serieus leek om zijn stem alsnog aan te passen waar ik geen voorstander van ben. Dus wilde ik gewoon dat die verwarring werd opgehelderd, that's all
Dus sorry voor even de zeurpiet uit te hangen 
Tussenstand 5-4
-
- 13478 messages
- 1314 votes
Battle 5:
John Wick (2014).

Vs.
Shooter (2007).

T/m 6, 1 verschil.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11941 messages
- 5344 votes
6-5. Van beiden geen al te grote fan, maar ik vind de kleuren van John Wick echt mooi.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 6:
Captain America: The Winter Soldier (2014) -

vs.
Man on Fire (2004)

T/m 6, 1 verschil.